היו חכמים בתוספות השומן\חלבון

שייק חלבון יכול להיות טעים מאוד בפני עצמו, אולם רבים מאתנו בכל זאת זקוקים לתוספות שונות שישפרו את הטעם, את כמות החומצות החיוניות הקיימות בו ועוד. אם אתם כבר משקיעים בשגרת התעמלות וכד’, ייתכן שאתם כבר מחשבים כל קלוריה שנכנסת לגופכם. עם זאת, נמליץ לכולם לנסות ולמצוא כמה אלטרנטיבות של תוספות לשייק, כמו חמאות על בסיס טבעי, פירות ועוד, אשר יאזנו את הטעם בהשוואה לשומן או לפחמימות הנמצאים בשייק וכמובן, יכילו עוד מרכיבים חיוניים לגוף.

חשוב שהשייק גם ייראה מפתה

אם נציץ לרגע בכמה סרטונים של יוטיוברים  בתחום האוכל, או בכל המצליחנים למיניהם בתכניות האוכל בכלל, נראה כי הנראות של המנה פעמים רבות חשובה בדיוק ואף יותר מן הטעם. לכן, מומלץ לכולם להפוך מפעם לפעם (אם לא כל יום) את שייק החלבון להרבה יותר מגרה ומגוון. ניתן לעשות זאת על ידי שינוי המרקם עצמו, למשל על ידי הוספת אגוזים או זרעי פשתן טחונים וכד’. לקישוט, ניתן להוסיף קוקוס מיובש, פירות יער וכד’. אגב, לממש משקיענים, ניתן להכין שייק חלבון שכבות, כלומר כל פעם להכין מעט שייק חלבון בצבע אחר (על ידי הוספת פירות צבעוניים) ולמזוג שכבה שכבה למיכל.

לא לפחד להוסיף תבלינים!

אם נשים לרגע בצד את הטעם המתוק, פעמים רבות מה שהופך מנה למעניינת בשבילנו, הוא דווקא השילוב המעניין של הטעמים ולא טעם דומיננטי אחד. כדי לגוון בטעמים, היינו ממליצים לשלב עלים שונים, כמו נענע, אפילו בזיליקום וכד’. כמו כן, תמיד ניתן לשים תמצית וניל או קינמון שמוסיף המון המון. אגב, בננה היא נהדרת עבור תוספת מתיקות עדינה והסמכת השייק, כך שאם אתם בעניין, פשוט הוסיפו לשייק כמה קוביות בננה, קפואות אם אתם רוצים שייק קר ולא קפואות למרקם סמיך יותר. שייק חלבון של הרבלייף בטעם וניל יכול להשתלב עם תבלינים רבים נוספים ולשמור על טעם משובח.

אגב, בעניין השייק הקר: קור הופך כמעט אוטומטית כל משקה שלנו למרענן וערב יותר לחיך. לכן, אל תהססו להוסיף כמה קוביות קרח, או שפשוט הכינו מראש את הפירות שאתם רוצים בשייק החלבון יום לפני, חתכו לקוביות והכניסו למקפיא.

 

 


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.