דף הבית > המומחים ב-20: תוכן שיווקי > גלעד שמין יועץ שיווק ותקשורת

גלעד שמין יועץ שיווק ותקשורת

גלעד שמין- "רימרקטינג מייצרת מהפכה בעולם השיווק" ביקשנו מגלעד שמין יועץ שיווק ופרסום להסביר לנו על שיטת השיווק הדיגיטלי אשר הופכת אותנו הצרכנים להיות "מסומנים" ונתונים למעקב על ידי בעלי העסקים. על מנת להבין מדוע שיטת הרימקטינג פופולארית, צריך להבין על איזה צורך היא עונה, גלעד שמין מנפק לנו נתון מדהים, "חוק  בסיסי בשיווק דיגיטלי …

גלעד שמין- "רימרקטינג מייצרת מהפכה בעולם השיווק"

ביקשנו מגלעד שמין יועץ שיווק ופרסום להסביר לנו על שיטת השיווק הדיגיטלי אשר הופכת אותנו הצרכנים להיות "מסומנים" ונתונים למעקב על ידי בעלי העסקים.

על מנת להבין מדוע שיטת הרימקטינג פופולארית, צריך להבין על איזה צורך היא עונה, גלעד שמין מנפק לנו נתון מדהים, "חוק  בסיסי בשיווק דיגיטלי מלמד כי  96%  מהמבקרים באתר צרכנות לא ירכשו או יבצעו כל פעולה, 70% מהם יינטשו את עגלת הקניות רגע לפני הלחיצה על כפתור הרכישה", לכן לדעת גלעד שמין קל מאוד להבין את החשיבות עבור בעל עסק למצוא דרך לפנות אל אותם צרכנים פוטנציאלים אשר ביקרו ובדקו את מרכולתו.

בבסיס השיטה הוא שיווק מחדש בעזרתו האדיבה של גוגל, על מנת להבין ולהמחיש זאת טוב יותר ניקח סיטואציה מחיי היום יום, תדמינו מצב בו הנכם נכנסים לחנות אלקטרוניקה בקניון, מתייעצים ומתלבטים זמן רב יחד עם המוכר לגבי הסלולרי שהכי מתאים לדרישות והתקציב שבידכם אך בוחרים לצאת מהחנות מבלי לקנות דבר, כאן בדיוק מגיע השינוי בעלילה, בהמשך השיטוט שלכם בקניון ייגש אליכם נציג אשר ידע להציע לכם קופון הנחה אטרקטיבי עבור הסלולרי שהתלבטתם לגביו.

תמונה גלעד שמין רימרקטינג

"הרעיון הוא שבעל העסק יכול לעקוב אחר הלקוח הפוטנציאלי הנכנס ונעלם כלעומת שבא, לשפר את ההצעה או את המסר ולהצליח להציל מכירה "אבודה", מיותר לציין שבכל התהליך הזה מרבית הלקוחות  לא יהיו ערים למניפולציה שמופעלת עליהם מכיוון בית העסק, מכאן שתדמיתו לא מוכתמת כמי ש"רודף" את לקוחותיו" מוסיף גלעד שמין.

השיטה בעצם יודעת לסמן  את הלקוח, אבל למעשה היא יודעת הרבה יותר מזה:

באיזה שלב ניתק הלקוח מגע מהאתר ובהתאם לזאת לשלוח לו הצעה ומסר חדש מתאים, מחיר מוזל, הטבה, בונוס או שירות מורחב, וכמובן מיקום פיזי של הלקוח על פי האתר בו הוא גולש כעת.

בערגה המקצועית זה מכונה צביעת הלקוח וסימונו ההליך מתבצע עת מוטבע קוד רימרקטינג בעמוד בו מבקשים להתחיל מעקב אחר לקוחות מבקרים, בדרך כלל יהיה זה עמוד סל הקניות או כל עמוד היכול לתת מידע שיווקי, מרגע זה כל מבקר אשר נכנס לאותו עמוד מסומן כיעד פרסומי והוא נכנס לרשימת רימרקטינג, ניתן לומר כי מאותו הרגע מתחיל "צייד" ומתקפת מסרים שונים ומשונים האמורים לייצר הנעה לפעולה, רכישה.

במקרה בו הלקוח אכן הקליק על באנר שנשלח לו וביצע רכישה, יועבר לגוגל תשלום עבור הפעלת השירות.

לסיכום גלעד שמין מבקש לציין כי תפעול אופרציה שכזאת אינה מסובכת, ביכולתה להעניק ערך מוסף אדיר לרבים מבעלי העסקים אשר יעמיקו בסיבות בגינם לקוחות נטשו את המערכת מבלי לבצע פעולה, הם למעשה יקבלו הזדמנות נוספת להגיע לליבו של הצרכן, עם זאת התקווה היא כי אכן יעשה ניסיון ללמוד את הצרכן ולא להמאיסו בפרסום חוזר.

 

 

 

 

20 News

20 News

אולי יעניין אותך גם

משפצים? כך תדעו לבחור את הקבלן המושלם

  שיפוץ של הבית או העסק הוא נושא שכדאי להתייחס אליו ברצינות רבה. מחד מדובר …