היום הסתיימה תביעת לשון הרע שהגישה לפני 5 שנים, באמצעות עוה"ד אלעד איזנברג וחגי חביב ממשרד אורלנסקי, איזנברג, מוזסון ושות', כנגד ערוץ 10 (היום ערוץ 13) והכתב ספי עובדיה בניצחון. בית המשפט המחוזי בירושלים, בהרכב של 3 שופטים, קבע פה אחד, כי יש לקבל את הערעור שהגישה השרה רגב על פסק דינו של בית משפט השלום, וחייב את הערוץ ואת הכתב ספי עובדיה לשלם לה סך כולל של 150,000 ₪ וכן להשיב לה את ההוצאות ששילמה בעקבות פסק הדין השגוי שנתן בית משפט השלום.

מהשרה רגב נמסר כי: "לפני 5 שנים פורסמו לגבי,  7 כתבות במשך 3 ימים שבהם הואשמתי, על לא עוול בכפי, בהעברת מיליונים שלא כדין למשרד פרסום, שבעליו היה כביכול מקורב שלי וזאת על אף שלא היתה לי כל הכרות מוקדמת איתו. עברתי מסע של השחרה והשמצה. שתו את דמי, ייחסו לי העברה למקורב שלא הייתה ולא נבראה וכל כלי התקשורת ניהלו מתקפה פראית שאיימה לפגוע בשמי הטוב, בכבודי וביושרי הציבורי. דרכי הייתה ותשאר תמיד, ישרה ונאמנה לאינטרס הציבורי ולשליחותכם אזרחי ישראל. אני שמחה כי בית המשפט המחוזי קבע היום באופן חד, ברור ונחרץ, כי מדובר בפרסומים שכללו דברי לשון הרע חמורים, "במדרגה גבוהה" ביותר. עוד קבע בית המשפט המחוזי כי הפרסום שהיתה "מקורבות" או "הכרות מוקדמת" ביני לבין בעליו של משרד הפרסום הינו שקר וכזב ולכן הערוץ וספי עובדיה אינם יכולים להנות מהגנת האמת בפרסום. בית המשפט המחוזי אף קבע, כי לערוץ ולספי עובדיה לא עומדת הגנת "העיתונאות האחראית", בין השאר בשל "אי עריכת תחקיר עיתונאי ראוי" בסוגיה זו".

 


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.