שרת התחבורה מירי רגב החליטה, כי שדה התעופה הבינלאומי, יוקם בנבטים ולא ברמת דוד.
המאבק סביב הקמת שדה התעופה הבינלאומי הבא של ישראל נמשך כבר שנים, כשהיעדים המוצעים הם נבטים או בסיס רמת דוד שבצפון. במשרד הביטחון תמכו דווקא בהקמת השדה ברמת דוד באופן ברור, הן במסגרת הדיונים במועצה הארצית לתכנון ולבנייה לאורך השנים, והן בהתייחסויות פרטניות שהועברו לגורמים המוסמכים השונים.
רוני פלמר, מנכ"ל תנועת אור להתיישבות בנגב ובגליל, ומראשי המאבק להקמת שדה התעופה בנבטים, אמר: "אנו מברכים על החלטת השרה ומודים לה על עמידתה האיתנה מול לחצי חיל האוויר. הבחירה בנגב היא הבחירה ההגיונית ביותר והמתנגדים היחידים לתוכנית זו הם חיל האוויר, שגם להם אפשר למצוא פתרונות קלים יחסית. השווי הלאומי של הקמת השדה בדרום לא יסולא בפז".
מזכ״ל תנועת המושבים, עו״ד עמית יפרח על החלטת שרת התחבורה, מירי רגב להקים את שדה התעופה בנבטים: "תנועת המושבים מברכת על החלטת שרת התחבורה, מירי רגב, על הקמת שדה התעופה המשלים לנתב״ג בנבטים ולא בעמק יזרעאל. מדובר בהחלטה אמיצה, ראויה ובעיקר נכונה הן בהיבט המקצועי והן בהיבט החברתי. שדה תעופה בנבטים יהיה עוגן תעסוקתי בכל אזור הנגב ויאפשר מקומות עבודה ופרנסה לאלפי משפחות. בד בבד באזור העמק תישמר החקלאות המפוארת לטובת ביטחון המזון למען אזרחי ישראל. אנו מודים לשרת התחבורה וקוראים לה להוביל את הביצוע של המלצתה הלכה למעשה בבנייתו של שדה התעופה בנגב".
כזכור, כחלק ממסע השכנוע להקמת שדה התעופה בנגב, שמעון בוקר סגן ראש העיר באר שבע ויו"ר סיעת הליכוד, פנה לכל ראשי סניפי הליכוד בנגב בקריאה "לפתחה של ממשלת ישראל, בהובלת רוה"מ בנימין נתניהו, עומדת סוגייה, אשר עתידה להשפיע על עתידו של הנגב והדרום, וכן על עתידה של מדינת ישראל. בימים אלו, פועלים כוחות אדירים,כולל שרים חשובים בסיעתנו, בכדי להביא להחלטה, שמשמעותה אבדן הזדמנות חד פעמית להביא לקפיצת מדרגה כלכלית בנגב".