תוכן מעניין מעורר עניין
אנחנו אולי נחשפים לכמויות אדירות של תוכן, אבל כשאנחנו מזהים טקסט מעניין או סרטון מרתק – אנחנו אוהבים לשתף את העולם. פייסבוק גילתה את זה מזמן, מה שהוביל להוספת כפתור ה"שיתוף" לצד כל פוסט ברשת החברתית, והיום אפשר להעביר כתבות, סרטונים או תמונות דרך פייסבוק, ווטסאפ ושאר ערוצי תקשורת. המשמעות ברורה: אם תעלו תוכן מקורי ומעניין שמושך את תשומת לבם של הגולשים, יש לכם סיכוי לא רע לעורר עניין, ליצור מעורבות גבוהה יותר ולעודד את הלקוחות שלכם להעביר את המידע הלאה.
מה זה בכלל "תוכן מעניין"?
בין אם לצורך קידום אורגני בגוגל ובין אם לצורך פרסום בגוגל, התוכן שלכם חייב להיות מעניין ואיכותי, וחשוב לחזור ולהזכיר את הנקודה הזו. אם אתם תוהים מה עונה על ההגדרה הזו, התשובה בוודאי לא חד משמעית, אבל אפשר לחשוב על כיוונים אפשריים שונים. למשל, יכול להיות שתוכלו להציע מדריך פרקטי שמספק טיפים חשובים ללקוח. יכול להיות שתעלו סרטונים שונים, בהם אתם מדגימים איך ניתן להשתמש במוצר שלכם, וגם יכול להיות שהסרטון שלכם יכלול הרצאה מעוררת השראה בנושא הקרוב ללבכם. אם גרמתם לגולש לחשוב, לשנות או לפעול, יש יותר סיכוי שהתוכן שלכם יעבור הלאה, אל גולשים אחרים.
פרסום בפייסבוק מתאים לקהל היעד
התוכן הוא המלך, אבל קהל היעד שלכם הוא זה שיקבע האם התוכן שלכם רלוונטי או לא. זו בדיוק הסיבה לכך שכל מאמר, סרטון או תמונה חייבים להיבחר בקפידה – מתוך מחשבה על צרכיהם של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. מותג שמתמקד במוצרי טיפוח לגברים כנראה יוותר על מאמרי תוכן שמסבירים לנשים איך לטפח את עור הפנים, וסטודיו לאפייה כדאי שיתמקד בעולם האפייה ולא בתחומים אחרים כמו בישול בריא. ככל שתהיו ממוקדם יותר, תזהו את קהל היעד ותבינו מה הוא באמת מחפש, כך תתכננו פרסום בפייסבוק שמספק תוצאות טובות יותר.
פרסום ממומן בפייסבוק – גם בשנת 2020
אם חשבתם שהפרסום הממומן ישתנה, ואולי אפילו ייעלם, המציאות בוודאי שונה לחלוטין. הרשת החברתית הגדולה בעולם ממש לא מתכננת להיעלם, ולמרות שערוריות העבר (הלא-רחוק), הגולשים עדיין בוחרים בה כדי לשתף מידע, לחלוק סרטונים ולצרוך תוכן. אם כן, לצד מהלכי קידום אורגני בגוגל תצטרכו להמשיך ולהתמיד בפרסום ממומן ברשת החברתית, וזה הזמן להגדיר קהל יעד, לבנות תקציב לשיווק בפייסבוק ולקבוע תוכנית פעולה שתעזור לכם להגיע אל התוצאות הטובות ביותר. אפשר (ומומלץ) לעשות את זה בסיוע של איש מקצוע שמכיר את פייסבוק, את הטיפים החשובים ביותר ואת הכלים שעומדים לרשותנו להשגת תוצאות מצוינות.
תוכן איכותי יעזור לייצר לידים
בשורה התחתונה, קידום אורגני או פרסום ממומן בפייסבוק, כאשר הם מתבצעים בצורה טובה וחכמה, הם אלה שמאפשרים לנו לייצר לידים ולקבל פניות מלקוחות. תוכן מצוין ימצב את העסק במקום אידאלי ויניע את הלקוחות לפעולה, וזו בדיוק המטרה שלכם. כדי לעשות את זה נכון מהצעד הראשון אתם זקוקים לייעוץ ולהכוונה של המומחים, וצוות דרוקסיט עומד לרשותכם בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם לא, בין אם אתם שועלים ותיקים בפייסבוק ובין אם אין לכם עדיין עמוד עסקי משלכם. הידע, הניסיון והתכנון האסטרטגי המדויק הם אלה שמאפשרים לנו להגיע אל התוצאות הטובות ביותר.
כדי לתכנן את התוכן המדויק והאיכותי שדרוש לכם, וכדי לייעל את מהלכי הפרסום שלכם בפייסבוק – צרו איתנו קשר עוד היום!