בשיאו של שבוע הבחירות בישראל התמלאו רחובות תל אביב בשלטים מסתוריים שנתלו על מרפסות הבתים ונשאו משפטים, לא ממש ברורים: "חזקים מול איום הגרעין", "דואגים לכל השכבות", "נשבר לנו", "מבטיחים תוצאות תוך 2:30 דקות". העניין יצר באזז ברשתות החברתיות, ושיחת היום בעיר נסובה סביב השאלה מי עומד מאחורי השלטים האלה.
רבים הימרו כי מדובר במותגי חשמל, היגיינה וספורט. אז זהו, שלא. מי שעומד מאחורי קמפיין הגרילה הזה היא חברת "ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת לואקר, מנטוס, סניידרס, קליית גת, Ritter sport, הוטפופ ועוד. את הקמפיין השיקה באמצעות משרד היח"צ יוניק ובשיתוף משרד הפרסום מקאן.
לאחר חשיפת הקמפיין, קשה מאד שלא להסכים עם הקביעות שלה ולהודות לה על היותה קמפיין הבחירות היחיד שכולנו מסכימים איתו.