8:27 20/10/2017

שיי – מינג

פוסטים ויראליים שעושים שיימינג ברשתות החברתיות לאנשים ולעסקים, זה ממש לא דבר חדש. אחת הנפגעות העיקריות מהתופעה, לעיתים בצדק ולעיתים גם לא, הן המסעדות.

הקורבן הנוכחי של שיימינג מן הסוג הזה היא מסעדת אבו גוש: תמונה שהועלתה בחשבון פייסבוק והפכה מהר לוויראלית, הציגה תמונה של חשבון מנופח במיוחד שהגישה המסעדה לשמונה תיירים סינים שנאלצו לשלם סכום מופרך של 16,500 שקלים עבור ארוחת ערב במסעדה שנחשבת למסעדה שמגישה אוכל עממי וזול יחסית.

הפוסט צבר תאוצה, ואף זכה לתגובה חריפה מלשכת התיירות.
מצד המסעדה הסיפור נשמע אחרת לגמרי

האם ניצול תיירים זו תופעה שקוראת בהרבה בתי עסק בישראל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.