14:42 18/12/2017
דף הבית > המומחים ב-20: תוכן שיווקי > שקט, מצלמים את הסרטון שלכם

שקט, מצלמים את הסרטון שלכם

בעולם תחרותי זה שבו עסקים נפתחים ונסגרים בכל עת חשוב לשים דגש על תחום השיווק. משום כך, בעלי עסקים רבים משקיעים ביצירת אתרי תדמית ובהדפסת פליירים. אחד האמצעים החזקים יותר לפרסום הוא סרטוני התדמית. באמצעות סרטון קצר, קליט ומקורי ניתן ליצור מסר משמעותי עבור הגולשים ולעודד כמה שיותר לקוחות לרכוש את המוצר. כך שאם אתם …

בעולם תחרותי זה שבו עסקים נפתחים ונסגרים בכל עת חשוב לשים דגש על תחום השיווק. משום כך, בעלי עסקים רבים משקיעים ביצירת אתרי תדמית ובהדפסת פליירים. אחד האמצעים החזקים יותר לפרסום הוא סרטוני התדמית. באמצעות סרטון קצר, קליט ומקורי ניתן ליצור מסר משמעותי עבור הגולשים ולעודד כמה שיותר לקוחות לרכוש את המוצר. כך שאם אתם בעלי עסק המעוניינים לקדם את המוצר החדש שלכם, זה הזמן לפנות לחברה מקצועית שתצלם עבורכם את הסרטון המושלם.

להכיר את סרטוני התדמית

סרטי תדמית לעסקים נועדו לפרסם את המוצר ולשווק אותו בדרך טובה יותר. כי בינינו, כולנו אוהבים סרטונים בייחוד אם הם קצרים וקליטים. אלה כמה מבין סוגי סרטוני התדמית הנפוצים שתיתקלו בהם:

  • סרטונים למוצר – בסרטון זה המוצר שלכם הוא הכוכב והשחקן הראשי. הוא מקבל את כל זמן הבמה. בסרטון מיוחד זה מוצגים יתרונותיו הבולטים והשימושים הנעשים בו.
  • מחליפים את המדריך העבה – סרטוני הדרכה מקצועיים נועדו להחליף את ספרי ההסברה הגדולים והארוכים שאיש לא טורח לקרוא לפני השימוש במוצר. סרטון מקצועי מספק הסברים בדרך קצרה, והעיקר – ויזואלית.
  • סרטונים לחברות סטארט אפ – אלה יכולים להיות סרטונים המציגים אפליקציות חדשות לאייפון או לאנדרואיד או כל מוצר טכנולוגי אחר. מאחורי סרטונים אלה אפשר ליצור עלילה שלמה ובסופו של דבר להוביל את המשתמשים להוריד את האפליקציה וליהנות מהשימוש בה.
  • דרך מקורית לגייס כספים – עמותות רבות בישראל זקוקות לכסף כדי לקדם את מאבקן למען שיפור החיים עבור אוכלוסיות שונות. עם זאת, לא תמיד קל לשכנע אנשים מן השורה לפתוח את הלב והכיס ולתרום למען מטרות נעלות. במקרה זה סרטוני תדמית יכולים לעשות את העבודה – באמצעות הצגת נתונים חותכים על מצב האוכלוסיות השונות בישראל, בצירוף נתונים סטטיסטיים ואיורים מקוריים, ניתן לשכנע יותר ויותר אנשים לעשות מעשה טוב.

מפיקים סרטי תדמית

הפקת סרטי תדמית כוללת כמה שלבים. בשלב הראשון נציג חברת ההפקות המקצועית נפגש עם הלקוח ולומד על החברה או העמותה שהוא מנהל. לאחר הפגישה, נקבע אופי הסרטון והדרך שבה הוא יופק. אחת ההחלטות החשובות הנעשות במהלך הישיבה היא איזה סוג סרטון להפיק – סרטון וידאו ערוך או אולי סרטון אנימציה? כל אחד מבין הסוגים משיג את המטרות השיווקיות שלו. סרטון מצולם מעניק חיות למוצר או לחברה, בעוד אנימציה ממוחשבת או מצוירת מאפשרת ליוצרים להפעיל את הדמיון שלהם וליצור עולם חדש ומולא שבו הדשא של השכן הוא בכלל אדום ולא ירוק והמכונית יכול לעשות סלטה באוויר מבלי לגרום לתאונה.

הסרטון שמחליף את האדם

סרטוני תדמית אינם רק כלי שיווקי קליט, קולע וחד שיכול בקלות להפוך לוויראלי אם עושים אותו נכון, אלא הוא גם יכול להחליף את העובד האנושי במידה מסוימת. כך למשל, יכול הסרטון להחליף את איש המכירות לפחות בשעות שבהן הוא אינו נמצא בעבודה. אם אתם מעלים את הסרטון באתר התדמיתי של החברה שלכם, רבים יכולים לצפות בו גם בשעה שתיים עשרה בלילה. נוסף על כך, סרטון הדרכה ברור ומקצועי יכול להחליף את המדריך או את איש התמיכה הטכנית שתפקידו להסביר איך להשתמש במוצר. כך שאם רכשתם מוצר של חברה מסוימת ואתם להוטים להשתמש בו, אינכם צריכים לחכות עד הבוקר. פשוט צפו בסרטון ההדרכה.

הסטודיו שעושה את ההבדל

סטודיו לעיצוב ג׳אנקיארד 7 הוא סטודיו ביתי וחמים המסייע לבעלי העסקים להקפיץ את המכירות שלהם. אם אתם מעוניינים להגיח לאוויר העולם כחברה חדשה, כדאי לכם להתעניין ביצירת סרטון תדמית מקצועי אשר יביא לכם את הלקוחות הראשונים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יאיר גולדשטיין

@DesignsSharonG

designsbySharonGoldteien is an online shop that provide amazing gift ideas for a baby shower, newborns, boys and girls,new home,door signs wall decor or wedding
יאיר גולדשטיין
לתגובות

אולי יעניין אותך גם

רואה חשבון לכל עסק

רואה חשבון לכל עסק

כל עסק, גם אם מדובר בעסק מתחיל ביותר, זקוק לרואה חשבון מקצועי ואמין כדי לשגשג. למה? כנסו