No Tag To Print

תקיפה, עזה, רקטות, צבע אדום, צוק איתן
קידום אתרים, Shutterstock

שירותי קידום אתרים בגוגל

הקידום בגוגל עובד? תלוי את מי אתם שואלים, המדריך המלא לקידום אתרים

הקידום בגוגל עובד? תלוי את מי אתם שואלים…אם תשאלו בעלי אתרים אשר ניסו לקדם את אתריהם בכוחות עצמם או על ידי אנשי קידום אשר הסכימו את עצמם לצורך העניין, קרוב לוודאי שתקבלו תשובות לכאן ולכאן, חלק מהם יאמרו לכם שהקידום היה אפקטיבי לתקופה מסוימת וחלק מהם יאמרו לכם שהם ציפו לתמורה טובה יותר עבור כספם. אך אם תשאלו בעלי אתרים ומפעילי אתרים אשר שכרו את שירותיה של חברת קידום אתרים מובילה ומנוסה בנושא, קרוב לוודאי שהתשובה אותה תקבלו תהיה חד משמעית: הקידום בגוגל עובד והוא ממשיך לעבוד בעבורם בכל רגע ורגע…

ההבדל בין שתי התשובות אותן תקבלו, טמון בפרמטר מרכזי אחד: היקף וטיב השירותים המוצעים לכם על ידי חברת הקידום המלווה אתכם. על מנת להבין את אופי השירותים המקצועיים וחשיבותם בכל הנוגע לניהול מהלכי קידום אתרים, ריכזנו עבורכם מידע מורחב אודות סוגי השירותים השונים המוצעים לכם על ידי כל חברת קידום מנוסה ומובילה בתחום.

מספר מילים מקדימות על אפשרויות קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל, הנחשב למנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר ברשת, מתאפשר באמצעות 2 שיטות קידום עיקריות, האחת, פרסום ממומן בגוגל במסגרת מה שמכונה :PAY PER CLICK, והשנייה, קידום אורגני המכונה SEO. את שיטת הקידום הראשונה תוכלו לתפעל בכוחות עצמכם באמצעות מערכת הפרסום של גוגל המעמידה לרשותכם מגוון רחב של "כלי עבודה" איכותיים לצורך כך ובמקביל תוכלו לתפעל את השיטה באמצעות חברות קידום שבנוסף לפעולות הקידום הממומן בגוגל מיישמת עבורכם טכניקות קידום שונות המיועדות לצרכי קידום אורגני.

קידום אתרים, Shutterstock

קידום אתרים על ידי חברת קידום מקצועית ומובילה בתחום – מה כולל השירות?

השירות לקידום אתרים בגוגל באמצעות חברת קידום מנוסה ומובילה בתחומה מורכב ממספר שירותים שונים, שכל אחד ואחד מהם מותאם למטרות הקידום המוגדרות מראש. בין יתר השירותים הנכללים במסגרת השירות המורחב לקידום אתרים בגוגל על ידי חברות קידום מובילות בתחום תוכלו למצוא:

  • אפיון – שירות מקדים המיועד לצרכי אפיון מטרות הקידום, קהלי המטרה הרלוונטיים, דירוג האתר בגוגל לפני הפעילות וכדומה.
  • מחקר שוק- חלק מהליך האפיון המקדים כולל גם מחקר שוק מקיף בכל הנוגע למילות וביטוי המפתח הנדרשים לצרכי קידום האתר. מחקרים אלו מתבצעים על ידי מחלקת מחקר ותכנון הפועלת בכל חברת קידום מובילה בתחומה והם כוללים שני הליכי מחקר עיקריים:
  1. מחקר מילות חיפוש וביטוי מפתח- כלל המילים בהם גולשי האינטרנט המוגדרים כקהלי המטרה עושים שימוש לצרכי איתור מידע ומקורות מידע אחר המוצרים/שירותים הרלוונטיים לתחום עיסוקו של האתר המיועד לקידום.
  2. מחקר מתחרים- מחקר מקיף אודות הימצאותם (הדירוג בגוגל) של כלל המתחרים הישירים והעקיפים לאתר המיועד לקידום, וזאת בהתבסס על ממצאי מחקר מילות החיפוש וביטוי המפתח הרלוונטיים לתחום העיסוק של האתר המיועד לקידום והמתחרים.
  • אופטימיזציה לקוד – כל אתר המיועד לקידום בגוגל חייב להיות מותאם למספר תנאים בסיסיים באמצעותם האלגוריתמים של גוגל "יודעים" לעשות את הקשר בין מילות החיפוש הנדרשות על ידי הגולש לבין האתרים השונים המופיעים בתוצאות החיפוש. לצורך ההתאמה האופטימאלית ביותר נדרשת פעולה מקצועית המכונה אופטימיזציה. פעולה זו מיושמת באמצעות הגדרות קוד האתר והתאמתו לצרכי הקידום בגוגל.
  • אופטימיזציה לתוכן- במקביל לאופטימיזציה של קוד האתר, חברות הקידום המובילות מבצעות הליך אופטימיזציה גם לתוכן האתר וכל זאת לצרכי הטמעת מילות חיפוש וביטוי מפתח רלוונטיים בתוכן האתר.
  • נראות האתר והערך המוסף אותו הוא מספק לגולשים– האלגוריתמים של גוגל "מתוכנתים" לצרכי קידום אתרים (דירוגם בתוצאות החיפוש) על פי מספר פרמטרים משתנים שהעיקריים שבהם הינם נראות האתר והערף המוסף אותו מציע האתר לגולש (בתחום החיפוש הרלוונטי עבור הגולש). כפועל יוצא מכך חברות קידום אתרים מובילות בתחומן, מקדישות ערך וחשיבות רבה לנושא תוכן האתר ובהתאם לכך מעמידות לרשותכם מגוון רחב של שירותים הקשורים באופן עקיף (אך ישיר) לפעולות הקידום. שירותים אלו כוללים בין היתר:
  1. כתיבה שיווקית- כתיבה שיווקית של תכני האתר שמצד אחד אמורה לספק לגולש ערך מוסף לתחום הרלוונטי למילות החיפוש בהן הוא עשה שימוש ומצד שני אמורה להוביל את הגולש לביצוע פעולה מקדמת מכירה.
  2. שילוב מדיה עשירה (תמונות, וידאו וכו')- העשרת דפי התוכן של האתר המקודם במדיה, לרבות, תמונות, קטעי וידאו ו-אודיו, מסייעת רבות לנראות האתר וקידומו האורגני (טבעי) בגוגל.
  3. מבנה נכון של התכנים באתר- ניווט קל, נוח וידידותי לגולש/ת הינו פרמטר נוסף התורם לקידומו האורגני (טבעי) של האתר בגוגל.
  • ניתוח נתונים – גוגל מספקת למקדמי האתרים (באמצעות מערכות הפרסום המובנות שלה) מגוון רחב של "כלי עבודה" היודעים לספק נתונים סטטיסטיים אודות הרגלי הגלישה באתר. בקיאות מקצועית רחבה בכל אחד מהכלים הייעודיים אותם מספקת גוגל, מאפשרת לחברות הקידום המובילות לבסס את פעולות הקידום השונות אותן הן מקיימות בהתאם לממצאי הנתונים השונים ובכך למעשה מתאפשרת פעולת שיפור הנתונים בכל רגע נתון (יחסי המרה, יחסי נטישה, זמני שהייה וכדומה).
  • בניית פרופיל קישורים – קידום אתרים מבוסס בין היתר על "'קישוריות" נכנסות המוטמעות באתרי תוכן אחרים הקשורים באופן עקיף או ישיר לתחום פעילותו של האתר המקודם. תפעול מערך קישורים נכנסים והפקדה יתרה על בחירת האתרים האחרים לצורך כך, מהווה חלק מרכזי וחשוב בשירותיה של חברת קידום מובילה ומנוסה בתחומה.
  • פעילות שיווקית מסביב לאתר המקודם- מינוף פעולת הקידום מתאפשרת גם באמצעות הטמעת תוכן שיווקי באתרי אינטרנט שונים והגברת הפעילות השיווקית הדיגיטלית סביב האתר המקודם. שירות זה נכלל אף הוא במסגרת שירותיהן של החברות המובילות ביותר בתחום.

חברת קידום היודעת ומסוגלת לספק עבורכם את מכלול השירותים המופיעים לעיל במסגרת שירות 360 מעלות לצרכי קידום האתר, תוביל גם אתכם לדירוגים הטובים ביותר בתוצאות החיפוש

 

 

It is not Android