No Tag To Print

נסראללה. צילום: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

רוח מרעננת במשרד התחבורה?

מה קורה כשאזרח מתלונן שאימו הקשישה הורדה שלא בצדק מהאוטובוס?

העיתונאי חיים ריבלין פרסם הערב בחשבון הטויטר שלו פוסט זועם: "אמא שלי בת 80 הורדה מהרכבת הקלה בירושלים כי פקע תוקף הרב קו שלה. הוא היה טעון בכסף רק לא בתוקף, מין המצאה ישראלית: רב קו ל 8 שנים בלבד. מאחל לפקח שהוריד אישה בת 80 מהרכבת, לשרי התחבורה לדורותיהם ופקידיהם שמתעללים יום יום בנוסעי התחבורה הציבורית יום כיף בתחנת אוטובוס שמושה"
מי שענתה לו הייתה קרן טרנר, מנכ"לית משרד התחבורה בעצמה, שכתבה: "חיים, אין לי מילים. אנא מסור את התנצלותי הכנה לאמא שלך. הורדת אישה בת 80 מתחבורה ציבורית (מכל סיבה) היא מעשה בזוי ומבייש. כמובן שהתנהלות כזו לא מקובלת עלינו ולא תואמת את הערכים על פיהם אנחנו עובדים. אנחנו בודקים את הנושא ואעדכן אותך אישית"
חיים ריבלין הודה לו וכתב: "מעריך את התגובה המהירה של קרן טרנר, אבל נניח למקרה הפרטי והתנהגות הפקח, איך קורה שמשרד התחבורה לא מסדיר ומפשט את התשלום: מפקיעת תוקף הכרטיסים, על אבדן הכסף או התיזוז שבהצלתו, תשתיות הטענה בעייתיות, מחסור בקוראי כרטיסים באוטובוסים ועוד (ושום מילה על יתר כשלי מערך האוטובסים)"
בהמשך ענה לו גם שר התחבורה בעצמו השר בצלאל סמוטריץ' "שלום חיים. נשמע סיפור חמור מאוד. אבדוק בלנ"ד ואטפל. סמוטריץ הוסיף לאחר מכן: "רואה עכשיו שהמנכ"לית התותחית שלנו הגיבה כבר לפניי. חזקה עליה שתטפל בנחישות וביעילות. תודה קרן." רק לאחרונה פרסם השר את מספר הטלפון האישי שלו לפניות הציבור ועכשיו עושה רושם שוב שהוא מתאמץ להסתכל לכולם בגובה העיניים.
הרבה גולשים שמחו לראות שבכירים במשרד התחבורה מתפנים לענות לפניות הציבור אך גולשים אחרים תהו האם היחס היה בגובה עיניים גם אם לא היה מדובר בעיתונאי מוערך כמו חיים ריבלין.
It is not Android