תייר איטלקי חם מזג נדהם כשחברת הסלולר שלו שלחה לו ברכה לרגל הגעתו ל"פלסטינה" עם נחיתתו בנמל התעופה בן גוריון. בסרטון שהפך ויראלי החליט התייר הרומאי להביע את מורת רוחו בפני נציג השירות.

 

תמלול השיחה

מוקדן: "בוקר טוב, כאן 3 (חברת הטלפונים) אתה שומע אותי?".

לקוח: "בוקר טוב, אני שומע אותך. הייתי רוצה לקבל מידע. לאחרונה, בתשיעי לחודש שלחתם לי מסר (לנייד) האומר שאני נמצא בפלשתינה. התוכל להסביר לי היכן היא (פלסטין) נמצאת?".

מוקדן: "הסבר לי טוב יותר; אתה היית בפלסטין או שהחברה שלחה לך מסר?".

לקוח: "מיד כשנחתתי בשדה התעופה בתל אביב אתם שלחתם לי מסר שאני נחתתי בפלסטין. אני רוצה לדעת, היכן לעזאזל נמצאת פלסטין?".

מוקדן: "אהה… זאת שאלה בגיאוגרפיה שאתה שואל מוקדן טלפוני".

לקוח: "לא…לא…לא! כאן לא מדובר בגיאוגרפיה. מדובר בכך שאתם שלחתם לי מסר שאני נחתתי בפלסטין! אני רוצה לדעת לעזאזל היכן על המפה נמצאת פלסטין?".

מוקדן: "ראה… אין לי מילים… אני לא יודע מה להגיד לך…".

לקוח: "אז אני אגיד לך, מכיוון שפלסטין לא קיימת, אל תכתבו למי שמגיע לישראל 'ברוכים הבאים לפלסטין'. אני מזהיר אתכם; עכשיו אני התקשרתי אליכם, דיברתי איתך ועתה אני הולך לבטל את חוזה ההתקשרות איתכם, כי לי את הדבר הזה לא תשלחו".

מוקדן: "אהה… אני לוקח לתשומת ליבי את מה שאתה אומר. בכנות, אני לא קרטוגרף ולא זה ששולח את המסרים ולפי מה שאני יודע, פלסטין לא קיימת ולכן אני לא יודע מה לומר לך".

לקוח: "אהה.. אבל 3 במקום לשלוח לי 'ברוך הבא לישראל' כתבו לי 'ברוך הבא לפלסטין'. איפה לכל השדים והרוחות נמצאת הפלסטין הזאת? היכן מתקיימת הפלסטין הזאת? מה הבירה של פלסטין? איזה מטבע יש לפלסטין?".

מוקדן: "בסדר אני אעביר את תלונתך הלאה. המסר הגיע אליך למספר ממנו אתה מתקשר עכשיו?".

לקוח: "כן, כן. העבר את התלונה הלאה. בכל מקרה אני מבטל את החוזה אתכם. שיגעתם לי את המוח, אתם והפלסטין שלכם!".

מוקדן: "בסדר כרצונך".

לקוח: "שיהיה לך יום טוב".

תודה לאבי קרצו שסייע בהכנת הכתבה ובתרגום הסרטון מאיטלקית




בת אל בנימין

בת אל בנימין

עורכת באתר ערוץ 20