צעירים רבים נתקלים בקשיים בחיפושם אחר עבודה. מצד אחד, הם סוף סוף למדים על בשרם, לטוב ולרע, את משמעותה של הבגרות והעצמאות. נכון, אין להם עדיין הון עצמי וההורים עדיין מסייעים מדי פעם בפעם, אך כעת הם כבר כמעט אדונים וגברות לעצמם. כעת הם רק זקוקים לעבודה שתקבל אותם.

נשמע פשוט? פשוט כמו לגדל עץ כסף שימטיר עלינו שטרות. האפשרויות העומדות בפני צעירים הן מצומצמות – לוחות דרושים, מדיה חברתית או חיפוש עבודה פרונטלי. המדיה הדיגיטלית כבר מזמן השתלטה על חיינו, וחיפושי עבודה, בדומה לצריכת שירותים אחרים, נעשית מבלי לצאת מהבית. הבעיה היא שלוחות דרושים ברחבי הרשת פונים בעיקר לקהל מבוגרים ובעל ניסיון. מלבד זאת, משרות המפורסמות ברחבי המדיה החברתית נוטות להיעלם במהירות ודורשות להיות במעקב תדיר ועם יד על הדופק.

 

לכן, בני נוער רבים בוחרים להציע את שירותיהם באופן פרונטלי, בשוטטות בין חנויות ובתי עסק. עם כל הרצון הטוב שישנו, אין באפשרותם לעבור את כל מקומות העבודה הרבים בקרבת מקום מגוריהם.

לזירת הדרושים הגיע מתחרה חדש, צעיר ומלא חיים – סחבק שמו.

בגובה העיניים

אתר סחבק הינו לוח דרושים ראשון מסוגו בארץ המציע עבודה לצעירים בלבד. הקונספט החדשני והבועט עונה על הצורך בחיפוש עבודה ייעודי לצעירים במסגרת פלטפורמה מדליקה ושיקית. מספיק להציץ באתר כדי להבין מיהו קהל היעד אליו הוא פונה. האתר מאפשר לחפש עבודה בפשטות וביעילות, מבלי לשבור את הראש ולבזבז את הזמן, וללא צורך בקורות חיים. שלושת מסנני החיפוש העיקריים באתר – תחום עבודה, מיקום עבודה וטווח הגילאים הרצוי מצמצמים כראוי את אפשרויות החיפוש במטרה למקד את התוצאות. תחת תחום העבודה ניתן למצוא קטגוריות שונות – מלונאות, מלצרות, אבטחה, חיי לילה, מכירות, עבודה מהבית ועוד. האפיון יאפשר ליצור התאמה אפקטיבית בין מחפשי העובדים לבין מחפשי העבודה. בנוסף – האתר מאפשר לגולשים לשמור משרות, לצפות במשרות שהוגשה אליהן מועמדות ולהתכתב עם מעסיקים באמצעות צ'אט ייעודי.

קהל היעד של האתר הינו צעירים בגילאי 16 עד 24 ומעלה, כלומר נוער טרום צבא, חיילים, חיילים משוחררים התרים אחר עבודה מועדפת וסטודנטים. מדובר בפלח שוק עצום לחלוטין, שרק המתין וציפה שאפשרויות העבודה יזרמו אליו.

ובאמצעות סחבק הן בהחלט זורמות. מערכת החיפוש באתר מאפשרת להתרשם מחיפוש משרות לצעירים ממחשב הנייד או ממכשיר הנייד ובמקביל להירשם לשירות דיוור שישלח באופן קבוע ותדיר את החיפושים הממוקדים ביותר למכשיר הנייד או לכתובת הדואר האלקטרוני.

לסחבק יש יתרונות

לראשונה, לוח דרושים פונה לאוכלוסייה הצעירה באופן בלעדי. כלומר, מלבד תשתית אתר מותאמת, מחפשי העבודה וכן המעסיקים המגייסים ייהנו ממערכת חיפוש מותאמת שמסייעת לשני הצדדים למצוא התאמה מוצלחת ורלוונטית.

מלבד משרות גיוס עובדים, צעירים המשוטטים באתר יוכלו למצוא את הקורסים הרלוונטיים ביותר לצעירים – מכינות, קורס ברמנים, פסיכומטרי, לימודי עיצוב ואף להתעניין בלימודי השכלה גבוהה.

בכל הקשור לעבודה המועדפת, סחבק מציע פלטפורמת חיפוש מותאמת עם משרות מועדפות בכל רחבי הארץ בנוסף למידע עדכני בכל הקשור לזכויות, להטבות ולחובות.

צוות שמסתחבק

צוות השותפים באתר סחבק מורכב מסוללת מקצוענים בתחומם. בראש החברה עומד אדם ברקת, עו"ד מוסמך, האמון על הקמתו של הפרויקט וניהולו. על תחום התכנות, אמון שחר מדינה, מהנדס תכנה ומפתח מוביל. במשבצות הפרסום מככבות שתי כוכבות שכבר צברו מוניטין מוכח בשוק – חברת הפרסום הדיגיטלי SAFRA המתמחה בשיווק ברשתות חברתיות וחברת חיילים מצייצים. חיילים מצייצים הינה פלטפורמת הפרסום המובילה ביותר לצעירים בגילאי 16 – 26 ותדאג לחשיפה שבועית מטורפת לאתר הודות למספר העוקבים הרב שלה ברשתות החברתיות (מעל ל-300,000 צעירים בעמוד הפייסבוק ו230,000 עוקבים בעמוד האינסטגרם הנחשפים לתכנים העולים בעמוד).

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20