"חזרנו לשגרה ויציבות, נעניק ללקוחותינו הטבה משמעותית והולמת", כך אומר מנכ"ל חברת 'פלאפון', רן גוראון, לאחר תקופה לא פשוטה מבחינת החברה. לאחרונה חוו לקוחות חברת הסלולר שיבושים חוזרים ונשנים שבאו לידי ביטוי בקשיים בקבלת והוצאת שיחות. חלק מהשיבושים חלו במהלך ראש השנה ובצום גדליה וחלקם בתחילת השבוע שלפני כן.

"נעניק ללקוחותינו הטבה משמעותית". לוגו חברת 'פלאפון'

עקב כך, הודיעה היום (א') חברת 'פלאפון' על פיצוי בדמות הטבות שונות שלקוחותיה יוכלו לבחור. ההטבות לעת עתה כוללות: גלישה חופשית בארץ עד 950GB, גלישה עד 2G בחו"ל או הטבה בסך 100₪ לרכישת מכשירים ואביזרים ברשת פלאפון.

החברה מנסה להתמודד באופן זה עם ההשלכות של השיבושים. על פי ההערכות, התקלה האחרונה לבדה (12/9/18) השפיעה על כ-20% מהלקוחות, קרי: מאות אלפי לקוחות הושפעו מן תקלה. חברת פלאפון מסרה אז בתגובה כי היא פתרה את התקלה וצוותי הנדסה של החברה ומומחים מחברת HP ממשיכים לנטר ולעקוב אחר ביצועי הרשת.

לדבריה, הלקוחות יעודכנו בדבר ההטבות במייל, בהודעות אישיות ודרך פרסום בכלי התקשורת השונים.

אורן רפאל

אורן רפאל