בשביל קישורים לא צריך קשרים: מדוע כדאי לקנות קישורים ל-SEO?

קיימות דרכים לא מעטות להשיג קישורים חיצוניים לאתר. לדוגמה, ניתן לבקש מאתר מסוים לכתוב פוסט אורח ולמקם את הקישור. הבעלים של האתר הנתון עשוי להסכים או לא להסכים לבקשה הזו, בהתאם לנסיבות. דרך נוספת היא לפרסם קישורים בפורומים. אך בעוד שבעבר הייתה הדרך הזו יעילה יותר, הרי שהיום היא מוטלת בספק. אם אינכם מעוניינים ללכת סחור סחור ולהפוך עולמות כדי להשיג את הקישור החיצוני הראשון שלכם, אתם יכולים פשוט לשלם לאתר אחר.

אחת הדרכים הקלות יותר להשיג קישורים חיצוניים היא באמצעות קניית קישורים SEO. לשיטה זו יש יתרון בולט: היא מאפשרת לכם לחסוך בזמן יקר. במקום שתשבו ותחשבו מהיכן אתם יכולים להשיג קישורים חיצוניים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשקיע מעט כסף ו… יש לכם קישור. לפיכך, קניית קישורים חיצוניים מתאימה כל כך לאתרים חדשים המנסים לפלס את דרכם אל המקומות הראשונים בגוגל. ואם כבר מדברים על גוגל, אז חשוב להבין שהיא אינה מתנגדת לקניית קישורים ל-SEO, אלא אם כן המטרה שלכם היא להפעיל מניפולציות על מנוע החיפוש.

אילו פרמטרים חשוב להביא בחשבון כאשר קונים קישורים?

חברה איכותית המציעה לכם קניית קישורים SEO לא תדלג על פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם:

  • גיוונים בעוגן – הכוונה היא שהקישורים אינם מוכרחים להיות מקושרים רק למילות המפתח שנועדו לצורכי קידום. על מנת להתמזג עם הקידום הטבעי של גוגל, מומלץ לקשר ביטויים שלמים.
  • סוגי האתרים המקושרים – בלוגים, אינדקסים, פורטלים, אתרים פרטיים וכדומה. כדאי לבדוק את איכות האתרים האלה ולבחור את סוג האתר הנכון עבורכם.
  • כתובות IP – כדאי לרכוש קישורים שהאתרים שלהם מאוחסנים על גבי שרתים שונים.
  • טיפין, טיפין – לא מומלץ לפזר את כל הקישורים ביום אחד. אם אתם מעוניינים בקידום אורגני לטווח ארוך, כדאי לפרוס את פיזור הקישורים למשך חודש שלם לפחות.
  • קישורים לאתרים רלוונטיים – ככל שהעיסוק שלכם יהיה רלוונטי יותר לאתר שאליו אתם קונים את הקישור, כן תצליחו להתמזג טוב יותר עם מנוע החיפוש של גוגל.
  • מתאימים את הקישור לחוויית המשתמש – שהרי המטרה בסופו של דבר היא לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהי, ולפנות אליכם.

מה כדאי לבדוק כאשר קונים קישורים?

רגע לפני שאתם קניית קישורי SEO כדי לקדם את האתר שלכם, ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק. ראשית, יש לברר לאן עולה הקישור. זוהי אחת השאלות הראשונות שאתם צריכים לשאול את עצמכם. כאשר מדובר באתר שלכם, אין מקום לספקות. אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהקישורים שלכם נמצאים במקום הנכון. שנית, ישנם קישורים הנמצאים באתר החיצוני בכל עת, וחלקם תלויים בזמן. כדאי לברר כמה זמן יש לכם עד שהקישור יוסר מהאתר. נוסף על כך, המחיר אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבורכם, בייחוד אם מדובר בעסק מתחיל. לעתים מדובר במחיר חד פעמי שאתם משתלמים עבור קישור, וישנם מקרים שבהם התשלום הוא חודשי. בדקו מה מתאים לכם יותר.

הכתבה בשיתוף חברת BUYPOST



:עוד באותו נושא