כידוע, גוגל הנו מנוע החיפוש המוביל והרלוונטי ברשת. ככזה, בעלי עסקים חייבים לבצע פעולות שונות כדי למקם עצמן גבוהה בתוצאות החיפוש. לצורך כך, העסקים נדרשים לשכור חברות קידום אתרים אשר דואגות לבצע שלל פעולות שיעזרו לגוגל להבין את האתר טוב יותר ואט אט האתר עולה בתוצאות החיפוש.

אבל, מה קורה כאשר למרות כל המאמצים, אין תוצאות בשטח? איזה הסבר יש לכך שהאתר אינטרנט אינו עולה במהירות הרצויה בתוצאות החיפוש? התשובות לשאלות אלו כעת,

כדי להביא לקידום במנועי החיפוש יש לענות נכונה על 2 שאלות:

  1. מה הגולשים מצפים לקבל מכם?
  2. איך מנוע החיפוש מזהה שאתם נותנים מענה טוב מהאחרים?

במידה ותצליחו לענות על שאלות אלו, ייתכן מאוד ותרוויחו ביושר את המיקומים שלכם.

1. מה הגולשים מצפים לקבל מהאתר שלכם?

הגולשים נעזרים במילות מפתח בכדי לנווט בעזרת מנועי החיפוש באינטרנט. מילות מפתח אלו מכילות הרבה יותר מידע ממה שניכר במבט ראשון. עלינו לפענח את הציפייה של הגולשים ולהבטיח להם מענה על דרישותיהם דרך הכותרת והתיאור של העמוד. כאשר לאחר מכן, עלינו לקיים את הבטחותינו בתוכן האתר בפועל.

במידה והגולש אכן מצא את מבוקשו אצלכם באתר, במידה והגולש היה שבע רצון מהיקף המענה והרלוונטיות שלו, הרי שאתם עניתם נכונה על השאלה הראשונה. טיפ – מלאו אחר הכללים הבאים:

  1. כתבו תוכן איכותי, נעים וקריא.
  2. דאגו לכך שהתוכן יהיה רלוונטי.
  3. וודאו שהתוכן עדכני ומעניין.

2. איך לגרום למנועי החיפוש לתעדף אתכם בתוצאות?

בשונה ממה שנהוג לחשוב, אין בהכרח צורך בבניית קישורים (אם כי, גם זה עובד). במקום זאת, יש להשקיע כמה שיותר משאבים בהענקת שירות מדויק ומקצועי לגולשים. כלומר, גוגל יודע להבחין בין אתר שהתעדכן בשבוע החולף ובין אתר שלא התעדכן בשבוע החולף. גוגל יודע להבדיל בין אתר בו מבקרים שוהים זמן רב ומסיימים את חיפושם לבין אתרים שבהם מבקרים זמן קצר ומחפשים תשובות באתרים אחרים, כדי לגרום לגוגל להתאהב בכם, יש לחשוב ולדאוג לקהל הגולשים שלכם ולא רק על עצמכם.

אך כאן יש למרבית העסקים בעיה לא קטנה,

איך מתמודדים עם מחסור בזמן?

זה נחמד לשאוף להציג מענה טוב לגולשים, אבל כדי לעשות זאת יש להשקיע זמן רב בניהול השוטף של מערכת האתר, תכני האתר וכמובן ערכים שונים שיש לעדכן באופן שוטף בהתאם לעדכוני חוק, בהתאם לעדכוני מחיר, בהתאם לעדכוני תאריכים ועוד..

הפתרון לבעיית הזמן הנו להפנות את האחריות לגורם ניהולי במיקור חוץ. כיום יש חברות רבות לניהול אתרים אשר יעניקו לכם את מלוא השירותים שנדרשים לכם במקום אחד וברמת מקצועיות גבוהה כך שאתם תמשיכו להתמקד בניהול התקין של העסק בזמן שאחרים מוודאים שהאתר עדכני ומתופעל כהלכה. חברת ניהול האתרים המוכרת ביותר כיום הנה "WEmanage ניהול אתרים" מראשון לציון, החברה מתפעלת אתרים לעשרות רבות של לקוחות ותוכל לנהל גם עבורכם את הנדרש.

קניית זמן של איש מקצוע חיצוני אמנם עולה מעט כסף אך במידה ובחרתם באיש מקצוע טוב, אתם תרוויחו מכך רבות מאחר והאתר יהיה עדכני, הגולשים ייהנו מתוכן איכותי ולבסוף גם תקודמו בתוצאות החיפוש ותזכו ללקוחות נוספים ומרוצים.

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20