9:38 21/06/2018
דף הבית > המומחים ב-20: תוכן שיווקי > למה צריך קידום אתרים?

למה צריך קידום אתרים?

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא שם כולל למגוון פעולות בהן עסק יכול להשתמש על מנת לשפר את סיכוייו להימצא בעמוד הראשון של גוגל, בינג ומנועי חיפוש נוספים. בעוד שקידום ממומן (PPC) מציע נראות מיידית עבור מילות חיפוש מסוימות ולפיכך במקרים מסוימים פופולרי יותר, שילובו עם קידום אורגני טומן בחובו יתרונות לטווח ארוך יותר.

קידום אתרים אורגני (SEO) הוא שם כולל למגוון פעולות בהן עסק יכול להשתמש על מנת לשפר את סיכוייו להימצא בעמוד הראשון של גוגל, בינג ומנועי חיפוש נוספים. בעוד שקידום ממומן (PPC) מציע נראות מיידית עבור מילות חיפוש מסוימות ולפיכך במקרים מסוימים פופולרי יותר, שילובו עם קידום אורגני טומן בחובו יתרונות לטווח ארוך יותר.

לא פשוט לבנות אתר אופטימלי עבור מנועי חיפוש, שיציע תוכן רלוונטי באיכות גבוהה בשילוב עם חוויית משתמש חיובית. מדובר בעניין שלוקח זמן, אבל תוצאותיו ניכרות לזמן רב אפילו יותר. במילים אחרות, אם טרם התחלתם להשקיע בקידום אתרים, אל תבזבזו שניה אחת נוספת והתחילו לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם עכשיו. הנה חמש סיבות לעשות כן:

  1. אסטרטגיה טובה של קידום אתרים יכולה לשפר ציון איכות של קידום ממומן

ציון האיכות חשוב מאוד עבור קמפיין קידום ממומן בגוגל, אבל לא רבים יודעים שציון האיכות הזה הולך יד ביד עם איכותו של התוכן באתר. בין יתר הפעולות שנכללות בתחום הרחב של קידום אתרים ניתן למנות יצירת עמודים ייעודיים לכל מוצר ושירות באתר, תוך שימוש במילות חיפוש לכל אורך האתר. באמצעות יצירת קשרים בין המודעות הטקסטואליות לבין התוכן באתר או הזרמת תנועת גולשים מקידום ממומן אל עמודי נחיתה רלוונטיים, תוכלו להעלות את ציון האיכות שלכם – מה שיוביל לירידת המחיר לקליק ושיפור הביצועים של מודעות הקידום הממומן שלכם.

קידום אתרים, צילום: pixabay
קידום אתרים, צילום: pixabay
  1. קידום אתרים יכול לסייע לכם להגדיל את מספר המבקרים באתר

האם ידעתם שיותר מ-70% מכלל הגולשים המחפשים דבר מה במנועי החיפוש מסתפקים בתוצאות של העמוד הראשון ולא ממשיכים לתוצאות חיפוש נוספות בעמודים הבאים? אם אינכם משקיעים בקידום אתרים, אתם עשויים לפספס תנועה משמעותית לאתר שלכם!

  1. קידום אתרים יכול לתמוך במאמצי שיווק נוספים

לקידום אתרים יש תכונה מופלאה של היותו סינרגי לאפיקי שיווק אחרים: קידום אתרים יחד עם פרסום במנועי חיפוש יכול להגדיל את התנועה הנכנסת של גולשים לאתר ב-50%; קידום אתרים יחד עם ריטרגטינג (Retargeting) יכול לשפר את המודעות למותג; אפשר גם להשתמש בתובנות המתקבלות מאסטרטגיית קידום אתרים כדי לשפר ולשכלל קמפיינים של קידום ממומן – למשל כאשר מילות חיפוש מסוימות עובדות היטב עבור חיפושים אורגניים, ניתן להוסיף אותן לקמפיינים של קידום ממומן ולבדוק האם הביצועים משתפרים.

  1. קידום אתרים יכול לצאת מגבולות הרשת

מחקרים מוכיחים כי למעלה ממחצית ממשתמשי המובייל (דהיינו, גולשים במכשירים ניידים) מבצעים חיפושים של עסקים מקומיים מתוך כוונה לבקר בעסקים הללו באותו יום. במילים אחרות – הם אולי מחפשים אתכם ברשת, אבל בהחלט יכולים להגיע אליכם באופן פיזי.

מכאן שאסטרטגיית קידום אתרים יעילה לעסק מקומי כלשהו יכולה לכלול רישום פרטי העסק במגוון אתרים ברשת, כולל שם העסק, שעות הפתיחה, כתובת ומספר טלפון – כל המידע שיאפשר לאדם שחיפש את העסק לקבל את ההחלטה להגיע לבקר בו ולהפוך ללקוח.

  1. קידום אתרים יכול לתת לכם יתרון על פני המתחרים

בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש יש מספר חלקים, חלקם מודעות ממומנות, חלקם תוצאות חיפוש אורגניות ובחלק מן החיפושים גם רישומי מפות. אם עסק כלשהו מצליח להביא את עצמו להופיע גם במשבצת של קידום ממומן, גם כתוצאת חיפוש אורגנית (ואם זה רלוונטי, גם ברישום מפה) – הרי שהוא יכול להגדיל את הסיכוי שהגולש יבקר דווקא באתר שלו ומקטין את הסיכוי שיבקר באתר של מתחרה.

הכתבה בשיתוף: אייל רחמים – מתמחה בשיווקB2B,  ,קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, כותב בבלוג קידום אתרים Seolinks

חיים בהגאון

חיים בהגאון

אולי יעניין אותך גם

רשלנות רפואית בהריון כתלות בהסכמת ההורים להפסקת ההיריון

תביעות רבות מוגשות בישראל בגין רשלנות רפואית בהריון. על פי רוב, הטענה המרכזית בתביעות הללו היא שהרופאים לא השכילו לבצע מעקב הריון כנדרש, וכפועל יוצא מכך ההורים לא ידעו אודות מומים ופגמים בעובר שהיו מובילים אותם, לכאורה, להפסיק את ההיריון