22:22 18/12/2017
דף הבית > כלכלה > לאן נעלמו מבצעי החג?

לאן נעלמו מבצעי החג?

השנה נדמה שהמבצעים האגרסיביים שאנו רגילים לראות לפני החגים נעלמו. האם לקריסתה של רשת "מגה" יש חלק בכך?

 ריבוי הרשתות הקמעונאיות, יצר בשנים האחרונות תחרות מבורכת על כיסו של הצרכן הישראלי, במבצעים אטרקטיביים במיוחד. אך מי שטרם ערך את הקניות לחג, צפוי להיתקל בהפתעה ברשתות השיווק. 

 מתוך "כלכלי בלילה" 20.9.16

השנה נדמה שהמבצעים האגרסיביים וההנחות המשמעותיות שאנו רגילים לראות לפני החג התמתנו, שלא לומר נעלמו.

מלך המבצעים, רמי לוי, התראיין לתכנית "כלכלי בלילה" וסיפר שדווקא ברשת השיווק שלו ירדו המחירים מאז השנה שעברה ב-6%.

האם לקריסתה של רשת "מגה" יש השפעה על היעלמותם של מבצעי החג? רבים מהצרכנים משתמשים לקניות בתלושי החג וכעת, עם קריסתה של הרשת, התווים המובילים והכמעט בלעדיים בשוק הם של רשת "שופרסל", מה שהופך אותנו לצרכנים שבויים.

פרשנית התכנית דנה סנדר, מנכ"לית הראל,: "אנחנו לא לקוחות שבויים. יש אינטרס גם לציבור וגם לצרכן שהרשתות ירוויחו. חלקנו מועסקים בחברות האלו".

לטענת הפרשן אפי משה, רו"ח  ויועץ כלכלי: "אנחנו לקוחות שבויים. אנחנו מקבלים תווי קניה ממקומות העבודה. התווים הם של שופרסל ואין לה יותר תחרות מול 'מגה'".

 

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

לתגובות

אולי יעניין אותך גם

שר האוצר כחלון ויו"ר ההסתדרות ניסנקורן. צילום: פלאש90

כחלון: "עומדים מאחורי עובדי טבע, לא נפקיר אותם"

הבוקר התקיימה פגישה בין שר האוצר כחלון, שר הכלכלה אלי כהן, יו"ר ההסתדרות ונציגי הוועדים של חברת טבע. ניסנקורן: "מגה אירוע שהכלכלה הישראלית לא ראתה שנים"