באתר וואלה נחשף הבוקר כי חברת החדשות שילמה 50 אלף שקלים עבור הקלטת של . דוד עורך וואלה ברנז’ה: “המקור עשה מזה מסחרה. פנה בהתחלה לידיעות אחרונות ואז לערוץ 10. הוא נדחה מסיבות אתיות. הא פנה בהתחלה אליהם, כי אלה כלי תקשורת שמזוהים יותר כאנטי ”.


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.