2:17 21/10/2017
מבזקים
דף הבית > חם ברשת > איך הפכו סיורי ארגון שוברים שתיקה לעסק כלכלי?

איך הפכו סיורי ארגון שוברים שתיקה לעסק כלכלי?

תיירות הכיבוש: בראיון ל'כלכלי בלילה' בערוץ 20, מספר אריק עטר על סיור שערך בחברון עם ''שוברים שתיקה''

בראיון לכלכלי בלילה עם משה כץ, מפרט עטר כי הארגון מוציא סיורים לחברון ולאיזורים נוספים בכל שבוע. באוטובוס שבו נכח, היה מלא בתיירים גרמניים ואירופאיים בעיקר, עלות הסיור בעברית למשתתפים ישראלים עולה 50 ש"ח בעוד סיור לתיירים עולה 120 ש"ח.

הצצה לראיון מתוך 'כלכלי בלילה'

בראיון מספר עטר על סילופי עובדות שנאמרים במהלך הסיור כדוגמת שקר המים- "אתם רואים את מיכלי המים השחורים על הגגות של הבתים של הפלסטינים? ככה הם אוגרים מים כי ישראל לא מקצה להם מים. זו חלק ממדיניות ממוסדת שנועדה להבריח אותם מהאזור.

בפוסט שהעלה בתום הסיור כתב עטר "בשלב הזה לא הצלחתי להתאפק והתפרצתי: ״אני מתנצל שאני מפריע לך, אבל המאבק נגד הכיבוש הוא מאבק צודק- אין צורך להשתמש בשקרים או חצאי אמיתות, המיכלים השחורים הם הדרך של פלסטינים לחמם את המים בשמש, אתה יכול לראות מיכלים כאלה גם בירדן. הפלסטינים קונים את המים ממיכליות מים, בדיוק כמו חלק מההתנחלויות שגם להן אין אספקת מים סדירה כי זו בעיית תשתיות בכל הגדה ולא מדיניות של טרנספר."

 

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

לתגובות

אולי יעניין אותך גם

הציות של ח"כ סמוטריץ'

סמוטריץ' נגד קמפיין MeToo#: "שקרי ומסוכן"

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ יוצא נגד הקמפיין הקורא לנשים לספר על הטרדות מיניות שעברו וטוען כי הוא "מציג את כל הגברים כאנסים"