cos_2_22.06

cos22.06

יש כאלה שהכתבה הזו היא משאלה שמתגשמת ולאחרות תקציב הטיסות הולך להצטמצם: האחות הקלאסית של רשת H&M עושה עליה.
המותג מתאפיין בקו נקי, גזרות ישרות, גוונים חלקים ובעיקר תחושה של משהו גבוה באמת ומתאים לכאלה שמבינות. המחירים גבוהים יותר מזו של האחות הקטנה H&M ונעים בממוצע מ-20 אירו ועד 200 אירו.

לא תוכלו למצוא שם שמלות לחתונות, אבל אם אתן מעריכות איכות, אוהבות בדים טובים והמלתחה שלכן מוגדרת כ"נקייה" זו הרשת בשבילכן. הפריטים מנימליסטים אך באותה נשימה גם על זמנים, כאלו שלא נכנעים לקדחת הטרנדים.

 

cos_3_22.06 cos_8_22.06

הרשת שהושקה בשנת 2007 נרגשת להשיק את החנות הראשונה לקהל הישראלי: "אנו נרגשים להציג את COS לקהל הישראלי ובטוחים שאופנה על זמנית ואיכות יוצאת דפן יתקבלו בהערכה רבה על-ידי לקוחות בעלי מודעות אופנתית גבוהה וחוש סטייל מפותח" אמרה מארי הונדה, מנכ"לית COS העולמית.

״רוב הפריטים בקוס הם חסרי עונה וזמן,״ מסבירה עורכת ווג מורין סונגקו. ״זו רשת פחות טרנדית מהאחרות ואפשר לסמוך על הפריטים שלהם לשנים רבות. לנשים מעל גיל שלושים זה הופך להיות מקום קנייה שגרתי. בעיקר למי שמרגישה שהתבגרה כבר מדי בשביל טופשופ ו-H&M. אני אוהבת את הצלליות המודרניות, את הז׳קטים ואת האוברסייז. זה לייבל מושלם למינימליסטיים שרוצים להיות מעודכנים בלי להיות טרנדיים והכח שלהם נמצא בפרטים הקטנים.״

cos+5_22.06

cos_4_22.06

מלבד מחלקת נשים רחבה, יש גם מחלקת ילדים בדרך כלל די מצומצמת אבל עם פריטים יפיפיים למינימי שלנו שבהחלט מתאימים גם לשבתות וחגים. בנוסף, ישנם גם מחלקות גברים ואקססוריז.
טרם נמסר מה יהיה התמהיל המדויק של הסניף הראשון בארץ, מה שכן ידוע הוא שהסניף ישתרע על פני שטח של 700 מ"ר. שטח המכירה נטו יעמוד על 500 מ"ר.

cos_7_22.06

cos_9_22.06

הכתבה נלקחה מאתר https://www.dossitgirl.com/

20 News

20 News


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.