כיום כל זקוק לשלל החל ממחשבים, מדפסות, למדפסת, טונרים, קלסרים ועוד. אבל כיצד בוחרים את הציוד בצורה נכונה?

ישנם כצמה דברים שחשוב להתחשב בהם:

הצרכים שלכם 

ערכו רשימת מלאה ונסו להבין מהם הצרכים שלכם. כיום ישנם משרדים שעוסקים בתחומים שונים ולא כל משרד זקוק למה שמשרד אחד צריך בכל הנוגע לציוד משרדי. לדוגמא: אם מדובר במשרד מהנדסים ישנם שולחנות מיוחדים שמהנדסים משתמשים בהם שלאו דווקא מתאים למשרד של הנהלת חשבונות, ולכן חשוב להכין רשימת קניית שתהיה נכונה ולא תחרוג מהתקציב שלכם.

רכישה אינטרנטית 

דיו למדפסת, מדפסות בכלל, עטים ועפרונות, קלסרים ואף ותוכנות מחשב, כמו גם ציוד לאייפון ולטלפוני ניידים ניתן לרכוש משלל חנויות אינטרנטיות. כיום רכישה באמצעות חנות מקוונות מקנה לרבים את היכולת לחסוך בעלויות, תוך קבלת משלוח מהיר עד המשרד.

גודל ונפח העבודה

חשוב להתאים את הציוד לגודל העבודה ונחה. אם אתם מדפיסים רבים יש להצטייד במדפסת עם שהטונר משמש בעצם דיו למדפסת בכמות גדולה. אם השימושים שלכם במדפסת קטנים, שימו לב כי אתם רוכשים שאינה גדולה במיוחד עם מיכל דיו רגיל אך חסכוני.

בדקו כיצד אתם יכולים להוזיל עלויות

 חשוב לנסות להוזיל עלויות על ידי קבלת הנחת כמות מחנויות שונות, על ידי השוואת מחירים ורכישת מוצרי איכות, אך גם כאלה שאינם יקרים וכאלה שמחזיקים מעמד לאורך זמן.

איכות 

חשוב לרכוש מוצרים איכותיים. בקניית ציוד משרדי אל תתפשרו על איכות! ובחרו מוצרים אשר יכולים להחזיק מעמד לאורך זמן. עוד חשוב לבחור אביזרים מקוריים כמו מטענים מקוריים לניידים, דיו מקורי למדפסת שיש לכם ועוד. בכך תוכלו להאריך את חיי הציוד המשרדי שלכם.

כמות

 נסו לקבל הנחת כמות במידה וישנו ציוד שאתם זקוקים לכמות גדולה שלו. נסו למצוא ספקים המאפשרים לכם הנחת כמות של 10 אחוזים לפחות. בנוסף חשוב לרכוש את המוצרים בכמות גדולה מה שיעזור לכם לחסוך את עלויות המשלוח.

אחריות 

שימו לב כי אתם מקבלים אחריות על המוצר שאתם בוחרים. חברות המתמחות בתחומי של ציוד משרדי יקנו בדרך כלל אחריות על המוצרים שלהן.

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.