קיימה היום אימון ראשון בבית הנבחרות בשפיים במסגרת ההכנות למשחק בספרד בסוף החודש. מחר תקיים הנבחרת משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה.

בינתיים, ההכנסות של ההתאחדות ממשחקי הנבחרת גבוהות מהמצופה. קמפיין מוקדמות המונדיאל הכניס עד כה להתאחדות לכדורגל 4,930,000 שקל. במסגרת שיווק המנויים לפני תחילת המשחקים, נמכרו 16,500 מנויים במחירים מוזלים שהכניסו להתאחדות 3.3 מיליון שקל. יתרת הסכום הגיעה ממכירת כרטיסים למשחקים עצמם.

אימון הנבחרת בשפיים. צילום: משה בוקר
אימון הנבחרת בשפיים. צילום: משה בוקר

עד כה קיימה הנבחרת שני משחקי בית בקמפיין הנוכחי. המשחק הראשון בסמי עופר נגד נבחרת הביא למכירת 15 אלף כרטיסים שסידרו הכנסה של 1.5 מיליון שקל. למשחק הבית השני נגד ליכטנשטיין שנערך בטדי, נמכרו רק אלפיים כרטיסים שהניבו להתאחדות סכום זעום של 130 אלף שקל.

ההכנסות מהמשחק הבודד נגד איטליה היו כמעט מחצית מסך ההכנסות ממכירת מנויים לכל משחקי הבית. על פי הערכות, ההתאחדות לכדורגל ממכירת כרטיסים ממשחקי הבית יגיעו ל- 7.5 מיליון שקל. אחרי ההגרלה, צפי ההכנסות שהופיע בתקציב של ההתאחדות לכדורגל בנוגע להכנסות ממכירת כרטיסים למשחקים הייתה 2.5 מיליון שקל. נכון לעכשיו ההכנסות בפועל הוכפלו מההערכות, כך שלא משנה מה יהיו התוצאות במגרש, אפשר יהיה לסכם את הקמפיין כהצלחה. כלכלית.

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20



:עוד באותו נושא