גוגל הוא מנוע החיפוש החזק והמוכר ביותר בעולם. כל בעל עסק, רעיון או שירות היה רוצה למצוא את עצמו מופיע בראש הרשימה של תוצאות החיפוש והוא יעשה הרבה על מנת להגיע למטרה הזו. ישנן מאות חברות שמתיימרות להשיג תוצאות איכותיות ומבטיחות הצלחה מהירה שגם תחזיק מעמד זמן רב. למעשה, השגת תוצאות בתחום זה הפכה למאתגרת ביותר ולא כל חברה יכולה באמת לעמוד בהבטחות שחה.

ג'נסיס – לאט אבל בטוח

ג'נסיס פרסום ומיתוג היא חברה שצמחה במהלך השנים האחרונות והפכה לאחת המובילות והידועות בתחום מיתוג עסקי, הפרסום והאסטרטגיה השיווקית ברשת ועסקים רבים הגיעו לתוצאות גבוהות ומשמעותיות שהצעידו אתם כמה צעדים קדימה. למעשה לא מדובר על חברת פרסום רגילה, שכן ג'נסיס הצליחה לעקוף את מנוע החיפוש של גוגל ולהתייצב בראש רשימת החיפוש.

איך זה הצליח לה

חברת ג'נסיס קבעה לעצמה מטרה ברורה והיא לנצח את מנוע החיפוש ולעקוף את גוגל בתוצאות כך ששמה של החברה יופיע במקום הראשון לפני גוגל. את הדרך לשם היא עשתה באמצעות צוות מיומן ומוכשר מאוד של אנליסטים ובעלי מקצוע מובחרים בתחום. החבורה הצעירה של אנשי מקצוע מיומנים ואנרגטיים הצליחה לייצר סביב עצמה הילה של הצלחה וכיום כל בעל עסקים מכיר את השם ויודע על מה מדובר.

ההצלחות שקטפה החברה הביאה אליה בעלי עסקים, חברות ובעלי מקצוע רבים שהבינו שרק טוב יצמח מזה, וכיום ניתן לספר על מאות סיפורי הצלחה של האנשים ששיתפו פעולה עם החברה. ההגעה למקומות ראשונים בתוצאות מנוע החיפוש היא רק תחילת הדרך וככל שמדובר על משימה מורכבת וחשובה ישנה חשיבות גדולה יותר לשמור על התוצאות למשל זמן ארוך.

יוצרים אסטרטגיה חדשה ומועילה

על מנת להתחיל ולקדם רעיון, ישנו צורך ליצור אסטרטגיה מתאימה שעל פיה נוכל לקיים את כל המהלכים הנכונים. ללא אסטרטגיה הסיכויים להצלחה יהיו פחותים באופן משמעותי – מעין ירייה במרחב האפל של מנוע החיפוש. אלה רק כמה טיפים שיכולים לסייע בדרך להצלחה מסחררת:

  • כל חברה או עסק מציעה מוצר, שירות או רעיון שפונה לקהל יעד מסוים ומאפשר לו לגלות ולהחליט אם זה מתאים לו. האסטרטגיה כוללת את הנתון החשוב הזה ועל פיו ניתן להתאים את סוג הפרסום, תזמון ועוד פרמטרים חשובים.
  • קיימים עסקים רבים בשוק והתחרות היא רבה, על כן יש להכיר את כל המגבלות והיתרונות של המתחרים ולהתאים את המהלכים.
  • ככל שמדובר על פרסום וקידום של עסקים ניתן לבצע זאת בשתי דרכים עיקריות: פרסום ממומן או פרסום אורגני לדוגמא פרסום בפייסבוק. כל שיטה היא בעלת יתרונות שונים ולא תמיד מומלץ לבחור דווקא בפרסום ממומן. הרעיון הוא לעבוד עם אנשים בעלי ידע וניסיון שיוכלו לתמרן את הלקוחות להגיע דווקא אליכם.
  • יצירת באז לעסק היא מלאכת מחשבת, וזאת ניתן לבצע בדרכים שונות. אחת הדרכים היעילות יותר היא הרשת החברתית שמאפשרת חשיפה גבוהה מאוד למגוון רחב של אנשים, מקצועות, גילאים ומגדר. כמעט כולם נמצאים ברשת החברתית ופרסום בה הוא כלי חזק ובעל עוצמה גבוהה. אנשים שלמדו את הרשת יוכלו לנהל את הפלטפורמה למענכם ולמשוך אליכן לקוחות רבים שזקוקים למוצר שלכם.

כתבות בעלות ערך מוסף

בנוסף לכל מה שצוין לעיל, ישנן דרכים נוספות להעלאת המודעות למוצר או לשירות שלכם. כתבות ברשת הן כלי שתפס בשנים האחרונות מקום חשוב בקרה הצרכנים. רבים פונים אל הרשת ומנסים לדלות מידע נוסף מעבר לרמת הפרסום הרגילה. כתבות בפלטפורמות של חדשות או מגזינים אינטרנטיים מהוות נדבך נוסף בעולם הפרסום ומציגות מידע שלא תמיד ניתן למצוא במקומות הרגילים.

ניתן לעקוב אחר כל לקוח שנחשף למידע פרסומי ו"לחזר" באופן עקבי על ידי סימון שלו. אם אתם בעלי אתר שמציע שירות לקהל יעד ספציפי, ניתן להקים קמפיינים שיגיעו רק אל אותם אנשים שאתם מעוניינים בהם. על מנת לייצר קמפיינים מסוג זה יש לפנות לחברה בעלת ידע וניסיון שהוכיחה את עצמה לאורך זמן והגיעה להישגים אדירים. ג'נסיס היא בדיוק חברה כזו וכדאי לברר ולהגיע אל האנשים המתאימים לביצוע המשימה.

יופי של פרסום

הפרסום כולל גם צד עיצובי שמשחק תפקיד חשוב ומסייע ללקוח הפוטנציאלי לזכור ולחזור אל הסמל המוכר של החברה שלכם. עיצוב של לוגו מתאים ומקורע מצריך חשיבה עמוקה כך שהוא יהיה בעל משמעות, קליט ורלוונטי. עיצוב של לוגו בהתאמה אישית יביא לייחודיות ולבניית מותג איכותי לאורך זמן.

ולבסוף, כל עסק מצויד כיום באתר אינטרנט שמשרת לקוחות רבים ולעיתים אפילו מתפקד בתור העסק עצמו. בניית אתר היא תחום מקצועי שמשלב הבנה, ידע וניסיון. יש להביא בחשבון את כל הגורמים החשובים, להבין לאיזו תועלת עסקית אנו שואפים ולבנות את האתר על פי התוצאות. עיצוב האתר הוא חלק חשוב מאוד שכן אתר מרשים ונוח לתפעול ימשוך יותר כגולשים שיישארו בו זמן ממושך יותר. על כן כדאי להפקיד את המשימה בידיים של חברה איכותית ומוצלחת שהגיעה להישגים משמעותיים במוכחים בתחום.

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20