ובכן כאן אצרף מספר פרמטרים שתוכלו להיעזר בהם ומאמר זה נכתב מתוך ניסיון של שנים רבות כבעל חברת
הובלות המעניקה שירותי הובלות משרדים.
1. הכינו את הסובבים אתכם בבניין ממנו אתם עוברים:
בכל מגדל או בניין משרדים יש אב בית השומר על ארגון וסדר ניהולי של הבניין שבו החברה שלכם נמצאת. אנו ממליצים לכם לשוחח אתו בכל הנוגע לכניסת ספקים, משמע, היכן המשאית של חברת הובלות תוכל להתמקם על מנת לשמור על "flow" וזרימת עבודה מהירה ויעילה. בנוסף לכך תשאלו את אב הבית האם ניתן לשריין מעלית אחת להובלה בלבד מבלי שהתהליך יפריע לשאר החברות והעסקים בבניין עצמו.
2. בצעו סקר שוק מקיף על חברות הובלה העוסקות בהובלות משרדים:
כיום במדינת ישראל יש מספר בודד של חברות הובלה המעניקות שירותי הובלות משרדים בסטנדרטים גבוהים.
הרי כל אחד שקונה משאית ורושם עליו את המילה "הובלות" נחשב כיום כעסק הובלות, אך מעט מאותם עסקי הובלות מחזיקים בתעודות ביטוח תקפות מסוג "ביטוח מעבר סחורות", זה הוא פוליסת ביטוח יקרה מאוד ובדרך כלל עסקי הובלות קטנים מעדיפים להישען על ביטוח צד ג' אשר לא מכסה את תכולתכם בזמן הובלת משרד, אלא מכסה אך ורק את המבנה והמעליות במקרים של נזקים חלילה.
3. שריינו תאריך שבו עומס העבודה הוא די דליל:
כל אחד יודע מתי יש ימים "חזקים" בעבודה ומתי יש ימים שבהם ניתן לנצל את הזמן לטובתכם, זהו הזמן הנכון לבצע בו הובלת משרד, חשבו היטב על תאריך, בדרך כלל, מניסיוננו זה בתאריכי  אמצע החודש.
4. חלקו תפקידים בין עובדי המשרד:
נסו לחלק כוחות בין עובדי המשרד בכל הקשור למעבר משרדכם, לצורך דוגמה האחד יכול להתעסק בהצעות מחיר מצד המובילים, השני בתכנון של מה צריך מתוך רשימת הרהיטים ומה אפשר לוותר עליו, היכן ימוקמו הרהיטים במשרד החדש וכולי, קחו את זה כטיפ חשוב, כך לא תרגישו את מעבר המשרד בצורה אינטנסיבית.
5. וודאו שההובלה מתבצעת ביום אחד גם אם זה דורש מחברת ההובלה לגייס מספר משאיות וצוותי כוח אדם:
יש לקחת בחשבון את האריזה שלפני ההובלה ואת פריקת החפצים מתוך הארגזים לאחר ההובלה, ואם בא לכם "להתפנק" תוכלו לקבל שירותי אריזה מקצועיים מאותה חברת הובלות שמובילה את משרדכם ואפילו שירותי פריקת ארגזים, לשירות הזה אנו קוראים בחברת הובלות 5 כוכבים – "Copy Past".

לקראת הובלת משרד? בקרו באתר => הובלות 5 כוכבים => 5starhovalot.co.il


רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לקבוצת וואטסאפ או טלגרם שלנו.