בפניכם כמה טיפים שימושיים על איך להדפיס פלייר מעניין, יעיל ובולט: 

1. ודאו שהפלייר בעל ערך לקורא

קידום האירוע או הארגון שלך הוא היבט חשוב של תוכנית שיווק חזקה.

לגבי פליירים, אתה פונה לאנשים שאינם מכירים את האירוע / החברה שלך, כך שאתה צריך לפנות אל האינטרסים האישיים שלהם לפני קידום עצמי. לכן, אסטרטגיה המכוונת אל האינטרס של הקורא תהיה יעילה יותר במקרים כאלה. שים דגש על היתרון שאתה מציע ללקוח במקום למכור את עצמך.

2. השתמש בתבניות בגודל בינוני

הפלייר צריך להיות גדול מספיק שיאפשר קריאה קלה ומהירה של התוכן. אם הפלייר קטן מידי, הלקוח לא יעשה את המאמץ ויזרוק אותו.

מצד שני, אם הפלייר גדול מידי זה עלול להיות מסובך מידי ללקוח לקרוא. לכן, עדיף לשמור על גודל בינוני של הפלייר. שלא יכביד מצד אחד אבל יהיה נוח לקריאה מצד שני.

3. הדפס את הפלייר על נייר באיכות גבוהה

פליירים מופצים לעתים קרובות במקומות ציבוריים וחשופים לשמש, רוח וגשם. גורמים אלה עלולים לשחוק את איכות הפלייר. נייר באיכות גבוהה יבטיחו עמידות ארוכה יותר.

4. השתמש בתמונות להעברת חלק מהמידע

כשאתה מעצב פלייר לאירוע, למשל מסיבה, אל תכתוב "האירוע יהיה כיף!", תראה שיהיה כיף דרך העיצוב.

תהפוך את הפלייר למסיבה בעצמו וזה יעביר את המסר בקול רם וברור.

5. השאר מרווח משולי הפלייר

השארת שוליים הכרחית משתי סיבות.

הראשונה, פלייר עם שוליים הוא מובן יותר וקל יותר לקריאה.

השנייה, באמצעות השארת שוליים בפלייר אנו מוודאים שגם במידה ותהיה טעות או תקלה בהדפסה, כל התוכן ייכנס לתוך הפלייר.

6. הדפס פלייר ביקורת

טעויות קורות, גם אם תבדוק את הפלייר מספר פעמים.

בנוסף, לעיתים קרובות, התצוגה על מסך המחשב והתוצאה בפועל על הנייר, שונות.

לכן, כחוק אצבע, אל תדפיס כמויות גדולות עד שאתה בטוח שהתוצאה היא בדיוק מה שתכננת.

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20