צילום: Pixabay

 

שירותי קידום אתרים בגוגל הנם מהשירותים הנפוצים ביותר של משרדי פרסום. באמצעות טכניקת פרסום זו ניתן להגיע לקהל רב באמצעות מנוע החיפוש של גוגל, להביא את התנועה ממנוע החיפוש אלינו לאתר ולהפוך חלק מהתנועה ללקוחות שלנו. זאת ועוד, שדירוג בין התוצאות הראשונות בגוגל יכול לסייע לשיפור המוניטין שלנו ומיתוג של עסק מוביל בתחומו. בחירה לקויה של חברת קידום אתרים עשויה לגרום לנזקים תדמיתיים שלכם ושל העסק שלכם. זאת ועוד שהאתר עשוי לצנוח משמעותית בדירוג ואף להיכנס לארגז החול של גוגל, אליו מגיעים אתרים שנענשו כתוצאה מביצוע פעולות לא חוקיות לקידום אתר ואלה אינם מופיעים יותר בתוצאות החיפוש כלל.

קידום אתרים הוא הליך לטווח ארוך:

הטיפ הראשון שלנו אליכם בבחירת חברת קידום בגוגל היא להיזהר מחברות המבטיחות לכם קידום תוך זמן קצר. אם חברת קידום אתרים מבטיחה לכם תוצאות באופן מידי, אפילו תוך חודש-חודשיים, כדאי להיזהר כיוון שהן לא יכולות להבטיח את זה. קידום אתרים מקצועי וחוקי מבוסס על פעולות המעודדות את מנוע החיפוש לקדם את האתר במעלה תוצאות הדירוג על פני מתחרים פחות עדיפים, אולם דבר כזה יכול לקחת זמן. בדרך כלל ניתן יהיה לצפות בשינויים משמעותיים בדירוג תוך מספר חודשים עד שנה ורק אז להתחיל לקצור את הפירות. מהירות ההצלחה בהליך הקידום תלוי לא רק בחברת הקידום אלא גם בפעולות שהמתחרים שלכם מבצעים, ברמת התחרות בתחום, בשינויים שגוגל מבצעים במנוע החיפוש ועוד.

שפרו את חוויית המשתמש:

כל האני מאמין של גוגל סובב כיום סביב חוויית המשתמש. גוגל מעוניינת לספק לגולשים שלה תוצאות רלוונטיות ועדכניות ביותר לחיפושים שלהם, זאת לצד הצגה נוחה וברורה של התוצאות. בעוד חברת הקידום לא תוכל לחשוף לכם את כל שיטת העבודה שלה, אתם בהחלט יכולים לבקש לשמוע אודות מספר פעולות שאלה יבצעו לטובת קידום חוויית המשתמש באתר שלכם, למשל: שיפור מהירות האתר, עדכון כותרות ממוקדות יותר הכוללות את ביטוי המפתח הרלוונטי, הזנת תוכן באופן שוטף באתר ועוד.

בניית מערך קישורים אפקטיבי:

הרבה מהליך הקידום של חברה לקידום אתרים מבוסס על הכנסת קישורים מרחבי הרשת. הקישורים הללו מרחבי הרשת לאתר שלכם משמשים כמעין המלצות עליכם מאתרים ואנשים אחרים. אם בעבר היה דגש יותר על כמות הקישורים אל האתר שלכם הרי שכיום חשובה איכות האתרים המקשרת אליכם. ככל שיהיו יותר מקורות מוסמכים שיקשרו אליכם כך הסיכוי שלכם להתברג גבוה יגדל.

התאמת האתר למובייל:

גם התאמת האתר למובייל נכנסת תחת קטגוריית שיפור חוויית המשתמש. מכיוון שחצי מהגולשים היום עושים זאת באמצעות טאבלטים וסמארטפונים, הרי שהתאמה רספונסיבית של האתר על ידי חברת הקידום היא חלק קריטי לשיפור חוויית הגולשים שלכם וכן לשיפור האתר שלכם. במידה והאתר שלכם לא יהיה מותאם, חצי מהגולשים ישר יצאו מהאתר איך שיכנסו אליו וזאת מחוסר נוחות. משום כך הפרמטר המשפיע על קידום האתר שהוא זמן השהייה של גולש באתר יפגע וכשהוא נפגע גם דירוג האתר עשוי להיפגע.

 

מערכת ערוץ 20

מערכת ערוץ 20