מתלוננים סדרתיים הם בדרך כלל מטרד לכל מערכת בירוקרטית, אך בקריית ביאליק החליטו לנצל את "המטרד" ולהפוך אותו להזדמנות לשפר, לייעל ולצמוח.
ברוח אמונה זו החליטה עיריית קריית ביאליק להעניק תעודות הוקרה ל-3 מתלוננים מצטיינים שפנו בשנת 2018 מספר רב של פעמים למוקד העירוני ולא בפניות קנטרניות, אלא בהצעות ייעול, הפניות למפגעים ותקלות שונות.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, העניק תעודות הוקרה לתושבי העיר המתלוננים המצטיינים: אלי דוידוב שפנה למוקד העירוני 364 פעמים בשנת 2018, רוני סרולוביץ – 136 פניות ויובל בנימין 97- פניות.
דוקורסקי הודה להם על אזרחות טובה, אכפתיות, מעורבות ותרומה לשיפור חזות העיר באמצעות פניות למוקד העירוני.
"פרדוקס השירות נובע מכך שמספר התלונות עולה ככל שרמת השירות עולה. תושבי העיר שמקבלים מענה מהיר וזמין מבינים שיש מי שמקשיב ומטפל בפניותיהם, לכן מרבים לפנות למוקד העירוני. אני מודה לתושבים האכפתיים שמקדישים מזמנם למען שיפור פני העיר ורואה בהם שותפים מלאים לעשייה", אמר ראש העיר.
אלא שההפתעה הגדולה ציפתה דווקא לדוקורסקי עצמו, כאשר מנהלת מרכז שירות לתושב הפתיעה אותו והעניקה לו תעודה נוספת.
הסתבר שהוא השיאן האמיתי. לפי נתוני המוקד העירוני דוקורסקי פנה אליהם בשנת 2018 בקריאות שירות 1751 פעמים.