הטיסה של הרמטכ"ל ומפקד חיל-האוויר בטייסת ריגשה רבים ממשרתיה. "היה לנו חשוב להמחיש לרמטכ"ל את היכולות האסטרטגיות והמבצעיות של מערך ה'יסעור' – בדגש על עבודה משותפת של המערך עם כוחות האוויר המיוחדים", הסביר סא"ל י'. "נושא בו עסקנו בביקור הוא תחום אחזקת המסוקים והאתגר עמו אנו מתמודדים בכל יום. תהליך אחזקתם אינו מובן מאליו והאנשים המבצעים משימה זו עושים אותה בהצלחה, גם לאחר חמישה עשורים בהם אנו מפעילים את מסוק ה'יסעור'", המשיך. "לא בכל יום מבקר הרמטכ"ל ומפקד חיל-האוויר בטייסת. לראות את שניהם טסים על מסוק ה'יסעור' מייצג בעיניי הפגנת עוצמה של מערך ה'יסעור' ושל חייליו. להטסתם במסוק מתלווה אחריות גדולה שמסמלת את האמון של הדרג הבכיר במערך ובמשימות שאנו יודעים לבצע. היום הרמטכ"ל ראה בצורה מוחשית, לא דרך המסכים במטה המבצעי, את היכולות של מערך ה'יסעור'".
צוות המשימה במסוק ה"יסעור" מורכב משני אנשי צוות-אוויר ומכונאי מוטס אחד לפחות, כאשר במרבית המשימות לוקחים חלק שני מכונאים מוטסים. "משימות מערך המסע"ר (מסוק-סער) לא יכולות להתבצע ללא המכונאים המוטסים", הדגיש סא"ל י'. "הרמטכ"ל ראה את איכותם וחשיבותם של המכונאים המוטסים, שגדלו בליין והפכו ללוחמים שהמשימה מוצבת על כתפיהם".
עם נחיתתו בבסיס תל-נוף, המשיך הרמטכ"ל לטייסת מנ"ט (מרכז ניסוי טיסה). "הצגנו לרמטכ"ל את הייחודיות שלנו כמרכז היחיד בארץ המבצע ניסויי טיסה במטוסים צבאיים", סיפר סא"ל ר', מפקד טייסת מנ"ט. "יש להכיר את העבודה מאחורי הקלעים של תהליכי בניין הכוח בחיל".
בהמשך היום ביקר הרמטכ"ל ביא"א 22 (יחידת האחזקה האווירית), שם הוצגו לו משימות היחידה, פרויקט הארכת חיי מסוקי ה"יסעור", פרויקט הדפסת חלקים במדפסות תלת מימד וכן נושאים נוספים. בנוסף נפגש רב-אלוף כוכבי עם פורום המפקדים של הבסיס ושוחח עמם.