10:27 26/05/2017
דף הבית > כלכלה > תלבושת אחידה – גרסת המותג

תלבושת אחידה – גרסת המותג

רשתות האופנה הגדולות כמו קסטרו ופוקס, מבקשות להתחרות על כיסו של הצרכן הישראלי ולהלביש את הילדים לביה"ס. פערי המחיר - משמעותיים

רשתות האופנה הגדולות כמו קסטרו ופוקס, מבקשות להתחרות על כיסו של הצרכן הישראלי ולהלביש את הילדים לביה"ס.

הרשתות מדפיסות חולצות בי"ס. מתוך "כלכלי בלילה" 

בשנת 2010 שר החינוך דאז, גדעון סער, החליט על החזרת תלבושת אחידה לבתי הספר. הרציונל לכך היה צמצום פערים כלכלים וחברתיים בין התלמידים, והקלה על ההורים מבחינה כלכלית כדי שלא יאלצו לקנות מותגים.

דלתא ופוקס נכנסו לשוק. כעת גם קסטרו משיקה ליין חולצות בי"ס. החולצות הן טי – שירט בייסיק רגילות בשלל צבעים עם סמל ביה"ס. הבחירה היא בשם המותג בלבד.  פערי המחירים משמעותיים מאוד בין הבחירה לחנות פרטית לרשת ממותגת.  בהתחשב בכך שתלמיד זקוק חולצה בכל יום, הפערים גדולים אפילו יותר.

פערים משמעותיים במחירי חולצות הבי"ס
פערים משמעותיים במחירי חולצות הבי"ס

את החולצות מזמינים מראש באתר או בחנות והחולצות יגיעו כעבור שבוע לסניף או במשלוח בתשלום נוסף, עד הבית.
בקניית חולצת בייסיק עם סמל במחיר גבוה מרשת ממותגת , למעשה מאבדים את הרציונל העומד מאחורי התלבושת האחידה.

דודו הולצמן פרשן כלכלי אמר ל'כלכלי בלילה': "אין פה הבדלים. זה סה"כ עניין של מיתוג. ואם אתה הורה חזק ואתה יודע להעביר את המסר לילדים בצורה הנכונה ובדךר הנכונה, תוכל לחסוך את הכסף".

רואת חשבון איריס שטרק: "למה הרשתות רוצות לעשות את זה, זה ברור לגמרי – מי שנכנס לא צריך להיכנס פעמיים בדרך יקנו עוד משהו, או הילד או האמא. ולכן הן היו צריכים להוריד במחירים מהחנויות השכונתיות".

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

אולי יעניין אותך גם

WhatsApp Image 2017-05-25 at 08.40.33

הבחירות להסתדרות: ביהמ"ש הורה לחדש ספירת הקולות

מכה ליחימוביץ'? השופט איתן אורנשטיין שעצר אמש את ספירת הקולות בהסתדרות דן בצהריים בעתירה של יחימוביץ' על אי-סדרים קשים בבחירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.