דף הבית > כלכלה > לא לוקחים אחריות: חברת "טורנדו" לא מספקת שירות ללקוחותיה

לא לוקחים אחריות: חברת "טורנדו" לא מספקת שירות ללקוחותיה

אפרת אנזל נמצאת כבר מעל לשבוע ימים ללא מזגן למרות שהחברה מחויבת לפי חוק לספק פתרון לתקלה כאשר ישנה אחריות תוך שלושה ימים

כמה קשה להיתקע בבית בלי מזגן בקיץ הישראלי?

חוק הגנת הצרכן קובע כי כאשר ישנה אחריות בתוקף על הצרכן לספק את השירות, ועליו לתקן או לטפל בתקלה עד שלושה ימים.

החברות מתהדרות באחריות של שלוש וחמש שנים, אך בפועל זה לא קורה

צפו בקטע המדובר מתוך 'לילה כלכלי'

זה הסיפור של אשת התקשורת אפרת אנזל, לקוחת חברת טורנדו, שמבטיחה ביטוח מורחב ומוגדל, אבל לאפרת אין מזגן כבר שבוע ימים.

אפרת מספרת כי לפני עשרה ימים המזגן שלה החל להשמיע רעשים שלא אפשרו את הפעלתו, לאחר שלושה ימים אפרת גילתה כי עוד יש לה אחריות. בעלת הדירה פנתה לחברת טורנדו בפעם הראשונה לפני 7 ימים ואז תיאמו טכנאי בפעם הראשונה שהיה אמור להגיע רק לאחר 4 ימים, מה שמהווה עבירה על החוק כי החברות מחויבות לתקן את התקלה תוך 3 ימים.

הטכנאי הגיע לאחר 4 ימים ואמר כי יגיע בהמשך היום או למחרת בבוקר עם החלק החלופי, לאחר מכן החברה הודיעה כי יעברו 4 ימים נוספים עד שהחלק יגיע, וטכנאי נוסף יגיע רק לאחר 6 ימים, ז"א, עוד שבוע ללא מזגן.

אפרת שלחה אימייל לחברה, התקשרה פעם נוספת לשירות הלקוחות, העלתה מספר פוסטים לפייסבוק שזכו לשיתופים רבים, שירות הלקוחות של החברה ענה לאפרת כי יעביר את פנייתה למנהל, אך גם שם נאמר לה שהמנהל יחזור אליה רק לאחר שלושה ימים.

אפרת נטלה יוזמה והחליטה ליצור קשר עם מנהל החברה דרך הפייסבוק, לאחר ששלחה לו הודעה התקשרו אליה מן החברה ואמרו לה כי יתאמו לה טכנאי לאותו היום או למחרת בבוקר, מה שעצבן את אפרת עוד יותר, כי היא לא רצתה להשתמש בקשריה ובכישוריה על מנת לקבל את השירות המגיע לכל צרכן שיש לו אחריות.

כתבת 'כלכלי בלילה', קרן אסף, פנתה אל החברה על מנת לקבל תגובה – מה צריך לעשות אדם ללא קשרים אשר אין לו מזגן בבית ואחריות פעילה ושמגיע לו לקבל שירות, הפניה נעשתה דרך שירות הלקוחות מכיוון שלחברה אין יחסי ציבור מסודרים, מה שנענה במספר ניתוקים מצד שירות הלקוחות של החברה עוד לפני שנתקבל מענה אנושי. באתר האינטרנט מופיע רק פקס, אך גם לפקס שנשלח על ידי מערכת 'כלכלי בלילה' לא התקבל מענה, בנוסף, אין לחברה עמוד פייסבוק עסקי ולכן  קרן פנתה למנכ"ל החברה דרך הפייסבוק, אך גם ממנו לא התקבלה תשובה, נעשה נסיון נוסף ליצור קשר עם החברה דרך ספקים אחרים, אך גם הם לא הצליחו ליצור קשר עם החברה, והפניה נותרה ללא מענה.

 

 

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

אולי יעניין אותך גם

עולה להתקפה

פרופ' מואב: "מחיר למשתכן זו תוכנית הגרלות"

פרופסור עומר מואב תקף בראיון ל"כלכלי בלילה" את היוזמות בשוק הדיור: "עושים צעד חירום בצורה חפוזה, עושים חקיקה פופוליסטית ואז אי אפשר ללכת אחורה"

תגובה אחת

  1. אריאל המבקר

    הפתרון היחידי הוא הגשת תביעה קטנה, כימות הנזקים, ההוצאות ועוגמת הנפש ובקשת פיצוי לדוגמא.
    רצוי גם לחפש מי יהיה מוכן לההצטרף לתביעה ייצוגית כיוון שהתלונות אינן מעטות.
    לו ביהמ"ש היו פוסקים קנסות של מאות אלפי ש"ח פעם ראשונה, ומיליוני ש"ח בפעם השניה ועשרות מיליונים בפעם השלישית ובנוסף מבישים את החברה ואת המנכ"ל – התופעה היתה נפסקת מהר מאוד. (אבל לצערנו זה לא המצב וחברות מצפצפות גם על החוק וגם על הצרכן ביודעם ששווה להם לשלם קנס של 1000-2000 ש"ח בלבד.
    חברה כזו מבינה רק צעדים קיצוניים , בלתי פרופורציונליים !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.