דף הבית > כלכלה > תעשיית ההאש-טאג

תעשיית ההאש-טאג

'כלכלי בלילה' בודקת: איך הפכו ילדים בני 15 לסחורה לוהטת עבור מפרסמים?

שקל ללייק: איך הפכו כוכבי האינסטגרם, שרובם בני נוער, לדוגמנים ופרזנטורים הכי מבוקשים בקרב חברות ומפרסמים?

מתוך 'כלכלי בלילה' הלילה (ג')

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

אולי יעניין אותך גם

893957bf-0538-4f8c-9304-edb21e3d0d20

על מה הוציאו חברי הכנסת מאות אלפי שקלים?

אתר הכנסת חשף את הוצאות הח"כים מתקציב הקשר עם הבוחר, מהם עשרות אלפי שקלים על ייעוץ מקצועי, הדפסות ופלאפונים. צפו במצעד התירוצים שסיפקו חברי הכנסת ל"כלכלי בלילה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.