15:47 27/04/2017
דף הבית > כלכלה > תעשיית ההאש-טאג

תעשיית ההאש-טאג

'כלכלי בלילה' בודקת: איך הפכו ילדים בני 15 לסחורה לוהטת עבור מפרסמים?

שקל ללייק: איך הפכו כוכבי האינסטגרם, שרובם בני נוער, לדוגמנים ופרזנטורים הכי מבוקשים בקרב חברות ומפרסמים?

מתוך 'כלכלי בלילה' הלילה (ג')

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

אולי יעניין אותך גם

טראמפ. צילום: הבית הלבן

דרמה בארה"ב: מס החברות הורד ל-15%

טראמפ ממשיך לקיים הבטחות בחירות ופרסם תכנית מהפכנית, במאמץ להחזיר חברות לסחור ולהשקיע בארה"ב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.