10:02 24/09/2017
מבזקים
דף הבית > כלכלה > לאן נעלמו מבצעי החג?

לאן נעלמו מבצעי החג?

השנה נדמה שהמבצעים האגרסיביים שאנו רגילים לראות לפני החגים נעלמו. האם לקריסתה של רשת "מגה" יש חלק בכך?

 ריבוי הרשתות הקמעונאיות, יצר בשנים האחרונות תחרות מבורכת על כיסו של הצרכן הישראלי, במבצעים אטרקטיביים במיוחד. אך מי שטרם ערך את הקניות לחג, צפוי להיתקל בהפתעה ברשתות השיווק. 

 מתוך "כלכלי בלילה" 20.9.16

השנה נדמה שהמבצעים האגרסיביים וההנחות המשמעותיות שאנו רגילים לראות לפני החג התמתנו, שלא לומר נעלמו.

מלך המבצעים, רמי לוי, התראיין לתכנית "כלכלי בלילה" וסיפר שדווקא ברשת השיווק שלו ירדו המחירים מאז השנה שעברה ב-6%.

האם לקריסתה של רשת "מגה" יש השפעה על היעלמותם של מבצעי החג? רבים מהצרכנים משתמשים לקניות בתלושי החג וכעת, עם קריסתה של הרשת, התווים המובילים והכמעט בלעדיים בשוק הם של רשת "שופרסל", מה שהופך אותנו לצרכנים שבויים.

פרשנית התכנית דנה סנדר, מנכ"לית הראל,: "אנחנו לא לקוחות שבויים. יש אינטרס גם לציבור וגם לצרכן שהרשתות ירוויחו. חלקנו מועסקים בחברות האלו".

לטענת הפרשן אפי משה, רו"ח  ויועץ כלכלי: "אנחנו לקוחות שבויים. אנחנו מקבלים תווי קניה ממקומות העבודה. התווים הם של שופרסל ואין לה יותר תחרות מול 'מגה'".

 

כלכלי בלילה

כלכלי בלילה

לתגובות

אולי יעניין אותך גם

ליצמן ולפיד. צילום: פלאש90

לפיד: "יש המון כסף"; ליצמן: "לא נתת שקל לנכים"

במהלך הדיון על העלאת קצבאות הנכות נוצר ויכוח בין לפיד ("יש המון כסף, אני יודע מה השארתי בקופה") לשר ליצמן ("רצית לתת 3 מיליארד למע"מ אפס, לא נתת שקל לנכים")